Misshandel iFokus

Misshandel

Etikett09-stöd-hjälp-terapi
Läst 1718 ggr
Searchingmoonwolf
0

Sätt att lugna ner sig själv…

… och sätt att få bort dåliga tankar.

Jag har lite hållit på och fota, men blev för kritisk, försiktig och fördömande med vad för slags foton jag tog och att de inte var tillräckligt bra. Jag slutade att fota. Jag är lite av en perfektionist ser ni… Jag vill juh bli så bra som proffsen. Känns att jag börjat lugna ner mig så pass mycket igen att jag lite åtminstone har börjat intressera mig för att ta foton.

Det skulle vara så bra om nåt kreativt skulle hjälpa mig på helandets väg. Jag är juh ingen köksa, ingen målare….

En annan grej jag har funderat på är att skriva en artikel, novel, bok eller vad det i slutändan skulle bli,  om vad jag har varit med om… få min story ut så att säga. Eller är det bara jag som behöver få människor att veta vad jag varit med om som barn… Blir så frustrerad och ledsen när jag inte kan skriva, jag kan inte komma med några bra ord eller hur jag skulle uttrycka mig. Eller vad jag skulle annat skriva om… suckar djupt. Det samma gäller juh när jag ska komma på olika inläggs rubriker och/eller att kunna komma på nån artikels ämne. Kanske är det meningen att bara bli en tanke…

Några förslag? Idéer? Råd?