Ny sajtvärd
Hejsan!
Jag har tagit över värdskapet för sajten och hoppas kunna få lite liv i den igen.
Jag heter Roxanna, och jag har själv varit utsatt för misshandel i psykisk och ekonomisk form.
Jag hoppas att den här gruppen på något vis ska kunna agera lite som en fristad för oss våldsoffer. Att vi ska kunna bolla tankar, stötta varandra och ge tips i hur man tar sig ur destruktiva förhållanden och hur man går vidare i livet.
Jag hoppas att ni vill göra mig sällskap här inne. 🙂
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Så bra att du blåser liv i den här sajten! Jag har blivit utsatt för fysisk, psykisk och ekonomisk misshandel.
/Désirée
#1: Jag hoppas jag kan få liv i den igen i alla fall, jag tycker att de är viktigt att det finns någon form av mötesplats, och iFokus är ändå ganska så anonymt mot t.ex. Facebook. Så jag hoppas! Men jag kommer behöva hjälp av medlemmarna.
Vad tråkigt att höra. Det är så sjukt att dagens samhälle inte kommit längre än såhär, att människor inte förstår bättre än att utsätta andra för våld. Verkligen tragiskt. 😔
Hur mår du idag? Har du fått hjälp att bearbeta det du gått igenom?
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Tack, det har jag fått, bl a var det många här på iFokus som hjälpte mig och mina döttrar att ta oss ur eländet och komma vidare. Idag mår jag skapligt bra och lever ett annat liv.
Som sagt, sajten är viktig och behövs, kanske skulle du skapa en dold grupp för de som inte kan /vågar tala öppet om vad de har råkat ut för?
/Désirée
Lycka till med sajten.