8 års smärta.
Nu måste jag.. Jag måste få ut all smärta som har lagts sig inom mig.
Ända sedan jag gick på dagis har jag blivit misshandlad. Slagen över ansiktet, blivit strypt, sparkad, knäad, sparkad när jag ligger ner, örfiler, skallad, inslängd i väggar & element osv. Listan kommer bli lång om jag ska räkna upp allt som hänt, i dessa 8 år. Jag är nu 13 år, & har alltså blivit misshandlad från när jag var 5.
Det händer så fort jag säger emot mamma eller pappa. Jag har lyckats vara stark, men ibland orkar jag inte. Jag känner mig kränkt & värdelös. Jag är älskad av mamma & pappa om jag inte säger emot. Men det är svårt när man har aggrationsproblem & ADHD. Jag blir irriterad över det minsta lilla, & då blir jag slagen.
Jag vet inte hur många ärr jag samlat på mig under dessa år, allt på grund av mina föräldrar. Mina vänner säger att jag borde blanda in polisen, men då jag haft så mycket med polisen att göra, vill jag inte. Och trots att dem gör såhär, älskar jag dom över allt annat. Jag är störd som gör det, jag vet.
Såhär är det fortfarande. Jag är inte fri än.. Har hänt minst 3 gånger bara idag. Jag ville mest bara skriva av mig. Ni behöver inte ens kolla hit..
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Du borde prata med någon om det som kan hjälpa dig på proffsnivå, ingen ska behöva vara med om det du är med om dagligen någonsin! Du är värd allt gott! Kram
Inte undra på att du får aggressionsproblem om du har det sådär 

Mvh Stephanie 

Du måste ta kontakt med myndigheter av någon sort! Bup, kuyrator på skolan, soc, polis, vad som helst. För så som du har, är olagligt.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Du ska inte skylla allt på dig själv, de är inte ditt fel att de gör saker mot dig!
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Absolut inte ditt fel juh! KRAM!!! Så som så många andra har sagt, du borde verkligen ta kontakt med nån professionell om saken. Det är mystiskt hur starka vi är i slutändan. Hit kan du alltid vända dig och få stöd. KRAAAAM!!!
Fyfan säger jag,skulle vilja säga så hemskt mycket mer men ord räcker inte till!
Säger som ovan: Ta kontakt med någon!Vill du ha hjälp så kan den finnas men det krävs ork från dig! Duär värd mer mer mer, det vet jag!
Du är värd att ha det betydligt mycket bättre, kom ihåg det!
Skickar massa styrka och hoppas du orkar ta kontakt med någon, behöver du hjälp med ett anonymt samtal eller något så säg till och ta mod till dig!
Ps. du är INTE dom eller elak på nått sätt för att du berättar för polis eller liknande om dina föräldrar!Du gör inte fel du gör rätt!
Du slutar inte älska dom bara för att du säger detta.
Och det är inte fel att du älskar dom trots detta.
Dom är dina föräldrar och det klart att du har rätt att älska dom no matter what, det kan nog Inget ändra på.
Men detta är absolut inte okej det är fel fel fel så fel.
Du är värdefull och du kan förändra ditt liv, vi här inne kan hjälpa till!
Du är inte ensam och om du haft "problem med polisen tidigare och berättar detta så kan jag lova dig att dom kommer att förstå Varför du gjort som du gjort ibland.
För du kan inte ha haft mått bra dessa år! Så oroa dig inte för det. De flesta poliser är trevliga och kan en hel del psykologi.
Shit vad långt det blev hoppas du orkar läsa:P
Kramar!

I samma stund som man väljer att föda ett barn tar man på sig ett enormt ansvar. Man ska älska och vårda barnet. Men ska se till att barnet är tryggt och mår bra! Men måste se till så att barnet får alla fysiska behov tillgodosedda så som mat, kläder, boende. Man ska skydda barnet från hemska saker som kan skada barnet. Man ska hjälpa barnet in på rätt väg i livet, vägleda och vara en förebild.
Detta har dina föräldrar misslyckats brutalt med! Och det beror INTE ett dugg på dig och hur du är som person eller din sjukdomsproblematik. Detta beror enbart på dina föräldrars val dom gör i sina liv. Varje gång dom slår dig gör dom ett val. Dom väljer den enklaste vägen för dom, utan att bry sig om vem som får ta konsekvensen. I stället för att samla sig och lugnt och stilla sätta sig och prata med dig slåss dom. För dom orkar inte anstränga sig för din skull. Inte för att du är du, utan för att DOM är DOM!
Det du kan göra är att söka hjälp. Anmäl och sen prata med något regelbundet som kan hjälpa dig att gå vidare. När/om du själv skaffar barn i framtiden har DU ett val.
Jag önskar dig all lycka!
Det var en månad sedan du skrev.. Jag hoppas verkligen att du har pratat med någon vuxen som du litar på om det här, om du känner att du inte kan prata med t ex polisen. Säger som alla före mig har skrivit, du måste prata med någon och söka hjälp. Dina föräldrar behöver också hjälp för det dom gör är verkligen inte okej!
Det är så tråkigt att man inte kan välja vilka föräldrar man får i detta livet. Det gör att alla föds med olika förutsättningar till ett bra och värdigt liv. orättvist! Ingen kan hjälpa vilka förutsättningar man föds in i, däremot kan vi sen som vuxna välja hur vi själva vill forma våra liv till det bättre och göra allt som står i vår makt för att få det livet som vi vill ha.
<3