destruktivt mönster
Jag söker mig verkligen till svin, ja tror inte att dom är det först, ja tror dom e underbara och sen pang sårar dom mig och ja blir helt deprimerad och tar åt mig jättemycket. Jag har ett destruktivt mönster, jag blir kär i en viss typ, en dominant typ med aggressionsproblem, söta, charmiga, egna och som doftar så gott! Det är nån slags spänning, man blir verkligen bekräftad i början, tills de visar sig att dom bara strular runt och har svårt för att känna empati.
Vad ska man göra åt dåliga mönster egentligen?
Jag kommer på mig själv om och om igen, den perfekta drömkillen är liksom inte intressant, jag bara söker fel hos dem som vekligen är rätt för mig, och sen så söker jag bara rätt hos dem som är fel för mig….
De e inte logiskt! Jag blir galen på dethär….
Ja vill inte bli nedtryckt mer, de räcker nu
Spontant undrar jag var du tycker om dig själv?
Jag har en kompis som verkar vara ganska lik dig på kärleksfronten, bra trevliga killar är tråkiga och dem upptäcker hon fort som attan många fel på. Dåliga killar däremot dras hon till som en mal till ljus.
Nu har hon dock hittat en superbra, snäll kille.
Anledningen till att hon förr tänkte som hon gjorde om killar var dålig självkänsla. Undermedvetet så tyckte hon inte att hon förtjänade bra killar utan drogs till dåliga istället.
Har en annan kompis som också råkat ut för många dåliga killar, även hon med otroligt låg självkänsla (har stått ut länge med misshandel mm).
Så jag skulle tro att mönstret du behöver bryta är att trycka ner dig själv, men jag kanske är helt ute och cyklar nu?
Ja, snälla, för förlåt att jag säger det, Känner du alltid så, så verkar det vara så att du vill ha det på det viset. Jag tycker, att du verkligen borde gå till botten med detta och söka professionell hjälp. För jag tror inte att du i grunden är masochist. Bryt ditt mönster nu och sök inte upp såna typer. Vi vill inte läsa om dig som ett offer för grymheter i tidningen.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Dålig självkänsla är nog problemet, för ja vill ju verkligen ha en go kille och bli kär i en go kille, för ja vill ju att den andr skall bry sig lika mycket om mig som jag bryr mig om dem…
Så jag vill inte ha det så som det är nu, utan vill ju bryta det.
Vad är masochist?
Jag funderar på borderline också ??? destruktivt beteende……känner igen mig lite när ja läser om de.
masochist är en person som blir sexuellt upphetsad av att bli illa behandlad och plågad.
ush då
Ja och det tror jag inte om dig. Du har bara ett mönster, som kanske är svårt att bryta.
Hej! Du förtjänar så mycket bättre. Kan verkligen rekommendera en Kbt! Där får man hjälp med att reda ut saker och dom sitter inte bara och lyssnar. Du är en så snäll och underbar tjej, men när man varit med om sånt här då behöver man hjälp. Kram!