Lugn site?
Hejsan.
Det verkar som om denna site är rätt lugn nuförtiden. Ingen direkt verksamhet.
Vilka Medarbetare och/eller ansvariga är aktiva, har försökt att skicka privata meddelande åt två för en vecka sen men inget svar ännu…)?
Tackar! 
Hej:)
Jag vet inte riktigt vilka som är Medarbetare här, denna sidan är inte så aktiv, jag känner mig som en av dom som är mest aktiva här just nu, lite tråkigt tycker jag, då detta forumet är väldigt viktigt och har hjälpt mig väldigt mycket! Jag skulle kunna tänka mig att bli mer aktiv och engagera mig i större utsträckning på detta forumet. Hoppas att fler som behöver vänder sig hit.
Hälsningar sagalilla
#1 Hejsan. =o)
Jag håller med om sidans betydelse, den är absolut jätteviktig. Det är verkligen tråkigt att inte medarbetarna är mera aktiva. Eller berättar om att sidan börjat bli tystare. =o( Skulle själv oxå kunna bli mera aktiv på sidan och engagera mig i större utsträckning.
Kram!
Jag har mailat Medarbetare och Sajtvärd och vet att medarbetarna hade läst mitt mail men inte fått något svar.
Jag bad om tillräde till den dolda gruppen i augusti månad men det tog ca 1 mån innan jag fick svar. Mailade endå 3st medararbetare som jag sett varit online många gånger. Dåligt!
vad är den dolda gruppen för något? kram
en privat grupp som övriga medlemmar som inte har tillträde inte ser vad som skrivs.
då förstår jag!
Jag brukar inte vara särskilt aktiv här, men jag är kontinuerligt inne och läser här, då jag upplever det vara ett viktigt ämne och jag får ut mycket av sajten. I egenskap av Medarbetare, kan jag säga att när jag varit med bakom andra sajter har inaktivitet bland Medarbetare inte varit acceptabelt, liksom medarbetarna påpekat sajtvärdens inaktivitet.
Faktum är att jag en tid funderat på att kontakta Niklas och de andra bakom iFokus om just detta - kanske något som bör göras?
Jag tycker att du absolut borde kontakta Niklas om saken, iom att det varit jättetyst de senaste dagarna, veckorna (?) här på sajten från medarbetarsidan. Kanske bäst att du som i egenskap av Medarbetare gör det (?).
Det som inte kanske har framkommit är att åtminstone jag inte på nåt vis alls tycker att de nuvarande har skött sitt jobb hittills dåligt (osäker på tidsbegrepp när närvaron/aktiviteten försämrats från medarbetare/ansvarig(a)).
Har ni kontaktat satvärden själva? Jag försöker i alalf all som Medarbetare gå in här åtminstone en gång i veckan. Jag vet atrt sajten läses av många, däremot så är det kanske så, att många inte vågar skriva. Men som sagt, sajtens betydelse som moralisk stöttepelare är ovärderlig, det har vi bevis på.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus