Gruppen misshandlad?
Hej,
Hur ser jag om jag är med i den dolda gruppen?
Ansökte och fick besked att jag blev godkänd och att det skulle vara fixat. Men jag ser inte kategorin misshandlad?
Mvh/….
Var det en ny grupp du ville bilda?
mvh sagalilla
Nej, jag har ansökt om att bli beviljad i den dolda gruppen, men ser ingen kategori som heter så.
Sköts dåligt det här.
vad är den dolda gruppen för något här?
vet du hur man blir Medarbetare här eller liknande?
Jag undrar var de som är ansvariga för denna sida håller hus…Jag skulle själv vilja bli Medarbetare eller liknande, för jag känner att jag skulle vilja engagera mig mer här och göra en större insats. Jättetråkigt att sidan har blivit så tyst, de skriver nästan aldrig någon. Och som ny här vill man ju ha allt stöd man kan få här från alla som är med på sajten. De verkar har varit som mest aktivt här för 2 år sen. Jag vet inte vem man skall vända sig till här som har mest ansvar. lite förvirrande tycker jag!
Gå in och titta på "om sajten" högst upp :)
#4 Va bra du skriver. Håller med dig om att de är tråkigt, så som jag själv skrivit i min tråd, att det blivit så tyst och att ingen skriver om orsaken till det (tex att medarbetarna, ansvariga inte längre har tid o dylikt…).
Skulle oxå kunna tänka mig bli Medarbetare eller dylikt, har juh varit medlem rätt länge fast inte alls aktiv på forumet på evigheter (om nånsin.. mest läst faktiskt).
Hoppas att nån kan hjälpa oss som vill fortsätta, och hoppas att jag inte trampar nån på tårna för att jag är så rak på sak…!
Jag hoppas också att det löser sig och att vi kan ordna detta på nåt vis! kram
Precis! KRAM!
Under "om sajten" är det ju flertalet Medarbetare - frågan är ju varför de och sajtvärden syns så sällan här. Enligt mitt tycke ska det ju vara de, i huvudsak, som håller igång aktiviteten och engagerar sig.
Jättebra att sådant här tas upp - det behöver definitivt uppmärksammas!
Ok, jag brukar vara här inne åtminstone en gång i veckan. Nu har vi haft mycket att göra här hemma ett tag, så jag vet att jag har varit frånvarande.
Anonym, jag ska kolla vad jag kan göra….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Anonym, stämmer du finns inte med balnd medlemmar i privat sajt. Jag har praktiska befogenheter att flytta in dig, men vill ogärna göra enväldiga beslut utan sajtvärdens godkännande
#11 om jag vidarebefodrar pmet där jag ansöker och där sajtvärden godkänner? Förstår dilemmat.
Du får alltså inte tag i sajtvärden? jag ska testa….
Nu har jag pmat LL. JAg för absolut inget utan att jag får höra att hon är med på det och det av henne själv. Vi är rädda om folk som är inne i den privata avdelningen, så är de bara. Man ska känna sig säker där.

Svar till denna tråden!!
Jag är Sajtvärd här!
Har tittat bland mina mail och kan inte hitta något från dig Anonym!
Men sänd du mitt godkännande igen så ska jag lägga till dig i helgen.
Nej under det senaste halvåret har mitt medverkande här varit lite lägre än tidigare!
**Det beror på att min MAMMA har dött! Sorgearbetet har tagit tid och är fortfarnde inte i närheten av klart!
**
**Sedan har jag själv fått en sjukdom som gjort att forumet inte ligger på plats 1 i mitt liv just nu.
**
Men jag är här i kulliserna med jämna mellanrum även om jag inte är aktiv i forumet!
Du som ville bli Medarbetare hör av dig till MIG.
Berätta lite mera om dig och så vidare..
Gör detta i ett pm till MIG
LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus