Misshandel iFokus

Misshandel

Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 2833 ggr
Tonelisa
0

Psykopaten!!

HEJ!! jag tror att jag lever i psykisk misshandel efter allt jag  läst om psykisk misshandel så passar det väldigt bra på min man som jag är gift med. Vi gifte oss 94 och jag vet att allt inte stämmer med honom, han är jättetrevlig mot folk han inte känner o så tycker han oftast som dom fast han inte är intresserad av det dom gör. Han spelar väldigt bra teater, ljuger otroligt mycket och kallar mig för fet,idiot o mycket mera.Han bryr sig inte om hur jag mår om jag är ledsen eller arg han har inga känslor!! ena stunden är har sur andra skickar han sms som tex att han älskar mig, och tycker att han varit dum,,o jag gick på det hela tiden men nu har jag fattat att han är psykopat, han vänder barnen emot mig pratar skit om mig framför våra barn, vi har tre barn tillsammans. Han gillar att flörta med andra kvinnor framför mig, det känns som han vill ha bekräftelse på att han ser bra ut. Jag borde fattat att han var sjuk då han aldrig ville  kyssas , utan jag fick säga till honom att kyssa mig!! Sex gillar han det brukar gå så fort pang på bara… Faan vad sjukt liv jag lever

Forgetful
0

Vet med en psykopat.. min låtsas pappa som min mamma har ett hqalvsyskon till mig med.. Det är inte bekräftat men med informationen så stämmer det bra med honom med..
Han är manipulativ och ena stunden är allt okej, och sedan bara bryter något ut och han skällde ut min mamma. Om inte maten stod framme när han kom hem så blev det ett jävla liv. Han va typiskt en såndär som ska fjäska för barnen som inte är hans och jag hatar det för det är bara falskt så jag har alltid varit anti på honom och han vet att jag inte gillar honom. Min mamma tog till sig mod och fick en lägenhet utan att han visste det, en vanligt dag när han kom hem och mamma satt och grät gick han bara förbi utan att bry sig eller fråga. Det var droppen för mamma och på natten tog vi vårat och åkte till lägenheten. Hon har fått under dessa åren som vi inte bott hos honom massa telefonsamtal om hur dålig mamma hon är för olika anledningar. Han har varit och hälsat på för min halvlillasysters skull så hon ändå har en pappa. En gång när han skulle gå därifrån tog han min mammas huvud och slog det i väggen så hon svimmade och så bara gick han.. mina småsyskon va de enda som va hemma och fick se detta, dock va hon för feg för att anmäla och om han gör något mer så tvekar inte jag att anmäla det. Hon skulle sedan ta ett allvarligt snack med honom och då bara skrattade han och sa att han INTE hade dragit in hennes huvud i väggen.. helt sjukt.. Nu har ju du varit i lite mer exakt närheten av en psykopat, jag har endast levt och ignorerat hos en.

//Forgetful

Hawknestgrove
0

Tonelisa, dra dig ur. det är din enda räddning och även dina barns. För de blir invaggade att ert förhållande är normalt. Minst En av dem blir likadana som du eller din man. Vill du det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sagalilla
0

Jag hoppas verkligen att du tar dig ur!!! Ta all hjälp du bara kan få för att kunna ta dig ur!!! Stor kram

Tonelisa
0

Jag har velat dra mig ur länge, men har aldrig riktigt vågat. jag flyttade

till småland då vi gifte oss, min mamma o syskon bor i västergötland så

jag har velat flytta dit, här har jag inga riktiga vänner det

är svårt så fort jag har någon arbetskamrat hemma då är han framme

snabbt o vill charma dem. eller så tycker han att dom är helt konstiga!!

Han skäms aldrig, jag tror inte han vet vad det är.. usch vad jag skäms över honom

Mina barn vill inte flytta med mig, det har dom sagt många gånger dom är 15, 13 och 8 år.. det hade varit mycke lättare då:(((

Tonelisa
0

Jag hoppas ni kan läsa vad jag skrev, jag har haft en jobbig vecka.

Han har aldrig slagit mig…. men han är bara så elak, det gör lika ont!!

Sagalilla
0

Ja den psykiska misshandlen kvaddar ju hela insidan istället! De e hemskt hur en människa kan förstöra för en annan människa! Sök hjälp hos en psykolog, sök dig till kvinnojour och få råd om hur du skall göra, med tanke på barnen och allting annat runt i kring. All energi till dig!

Tonelisa
0

Tack för ditt råd Sagalilla!! Jag måste ta kontakt med kvinnojouren!! Är det bara att gå dit eller måste jag beställa tid!

Sagalilla
0

kolla upp på internet vilken kvinnojour som ligger närmast dig och ring dit och fråga, jag tror det ser lite olika ut på olika ställen, men jag vet att det går att ringa dygnet runt. På tuvaforum står det om det och här på misshandel ifous har Dojan skrivir ett inlägg: alla kvinnojourer i sverige, där kan du också gå in och kolla! Lycka till verkligen! STOR Kram

Tonelisa
0

Jo jag måste måste ta kontakt med dom!!     Men det känns så jobbigt jag är sååå himla nervös:((( Tack snälla du igen:)))

Hawknestgrove
0

Skynda dig och prata med dem. Du blir bara svagare av att vänta……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sagalilla
0

Jag vet att du klarar det modiga du!!!!!!!!

Tonelisa
0

Jo det är sant Hawknestgrove att man blir svagare det kände jag i natt, jag hade svårt att sova!!!

Jag lovar Sagalilla att jag ska dit i dag!!!

Tack ni goda människor för erat stöd det behöver jag verkligen:))

Tonelisa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej igen ska bara tala om att jag ringt kvinnojouren i dag…. ska dit på onsdag kl 16:00!!! Hoppas att jag kan få hjälp nu….

Sagalilla
0

Å va bra gjort av dig!!!!Jag hoppas verkligen att du skall få all hjälp du behöver där!!! Glöm inte att du är stark!!!och modig!!! KRAM