Uppdaterar lite
Kan inte finna det jag skrev om här ang mig och min situation visserligen var det väldigt länge sedan..
Men för en vecka sedan satte jag ner foten redigt och R åkte ut. Nu har jag kapat bandet till 100% Så nu ska jag börja leva igen bara få njuta av livet. 2011 är MITT ÅR.
Och ja, jag mår så djävla bra..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Vad modigt och starkt gjort!
Det med boendet måste kännas skönt, då han inte kan tvinga sig tillbaka med lagens tillåtelse, det är DITT nu, ditt liv och du vågade.
Värme!
Medarbetare på Misshandel iFokus
/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)
Grattis!"!!!! du vet att vi står bakom dig i alla lägen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vet ju inte något om din situation, men det är ju jättebra att du har fått bort din antagonist….och jag hoppas att du kommer att få vara i fred och trygg i ditt hem i fortsättningen….det behöver du…
För som jag skrev så vet jag ju ingenting, men ett säkert tips är att du skaffar en egen ny lägenhet om ni skaffa denna tillsammans, ifall det inte fungerar och du får problem med honom…..för genom mig själv så kände jag mig som en helt annan människa när jag flytta till eget, det var liksom äntligen MITT, och ingen annans…ja jag kände mig trygg o stark….han hade inget där o göra….
Önskar iallafall dig massor av lyckosparkar och kraftkramar…
#3 Jag tog över kontraktet på denna lägenhet 2008-06-01 och jag står ensam på kontraktet. Idag är det ej enkelt få bostad men jag letar ny bostad dels pga han men även pga min hälsa *läs värk i kroppen* inte orkar med 3 trappor så mycket längre.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Okej, men det borde ju gå att byta den mot någon längre ner tycker jag ju. =)
Inte bra att kämpa sig hem och ut om man har värk såklart. =/
Förstahandkontrakt är mycket värt idag, särskilt i stora städer där alla letar bostad…
Medarbetare på Misshandel iFokus
/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)