Misshandel iFokus

Misshandel

Etikett: 04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1899 ggr
mensucks
0

tidiga varningssignaler?

Är i ett tidigt skede av dejtandet men har märkt att han e väldigt hemlig med allt som har med hansjälv att göra. Frågar jag nåt "allmänt" e jag en stalker tycker han.

Samtidigt e han väldigt mån om att "visa upp mej" för sina vänner -vill ha en vän med nästan varje gång vi ska ses det senaste. Vi tar en kaffe sen drar dom. Han har sagt att han vill ha deras godkännande innan en ev relation.

Känns konstigt att gå igenom godkännande från hans vänner när Jag knappt vet vem HAN SJälv är! 

Vet bara att han e relativt ohyfsad, oartig, respektlös. Men tyvärr väldigt söt och killig på nåt gulligt sätt.

Han är väldigt upptagen och när vi väl ses är det bara nån timma åt gången.

What to do?

LuckyLady
0

Hitta någon med ett vackert inre Kyss

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Hawknestgrove
0

ja den där ska du snoppa av….. MAgkänslan slår på alla sirener här….. BRYT!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mensucks
0

TAck :)

Ja, kanske det är bäst det.

Scully
0

Du har redan märkt att det är saker med honom du inte tycker om, det säger väldigt mycket tycker jag.. Lita på magkänslan och du vet så väl vad du vill, se bara till att göra det!

Vem vill bli granskad av killens kompisar för godkännande.. sen att han är respektlös, oartig och ohyfsad.

Du är värd någon som älskar dig för den du är och inte behöver godkännas av kompisar. Som LuckyLady säger, hitta någon med vackert inre!

Lycka till kram sänder jag till dig!