Misshandel iFokus

Misshandel

Etikett: 01-allmänt
Läst 1321 ggr
AnnaOlson
0

start av hemsida om psykisk misshandel

Jag är på väg att starta en hemsida som heter Psykisk misshandel på http://www.natur.n.nu. Från början hade jag tänkt ha ett annat ämne på den men det blev till slut det här. Den har inte kommit så långt än, men där ligger en chatt där så den som är utsatt för psykisk misshandel är välkommen in där. Detta gäller dock inte er som är utsatta för män som slår. Detta är bara den andra delen.

Detta för att jag tidigare råkat ut för en sådan man. Sidan kommer nog längre med tiden.

Välkomna in på chatten! hälsn Anna

Hawknestgrove
0

jättebra!Puttar upp detta!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

AnnaOlson
0

Vad bra, den har kommit en bit på väg och jag skriver på den efterhand. Kika gärna in! Den kommer att vara skriven både för dem som kan söka hjälp med kristen variant som gjorde och de som vill väja en ickekristen väg.

hälsn Anna

AnnaOlson
0

Det blev lite konstig svenska här för jag tappade visst ord, sorry-

hälsn Anna

Hawknestgrove
0

putttar upp för läsning!

Hawknestgrove
0

en sak, chatrutan är lite dum, man kan inte läsa ordentligt för den!

AnnaOlson
0

Vet ej vad som hänt hos Gunilla, för hos mig funkade den sist jag tittade. Har skrivit lite mer på sidan nu, så där finns mer skrivet bland annat på Exempellänken. hälsn Anna

AnnaOlson
0

Sidan handlar om vad psykisk misshandel och psykopati är. Ger lite exempel på vilka sorts umgängeskretsar man bör undvika och definitivt dumpa.

Visar en kristen och en ickekristen sida att söka hjälp på vilken väg man nu väljer. (valde själv både icke och kristen väg, men det var framför allt den kristna vägen som hjälpt mig). Kommer att ge länkar till olika ställen där man kan söka hjälp på mm.

hälsn Anna

Hawknestgrove
0

då försöker jag kika in igen.

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det blir knas för mig igen….. kolla!

AnnaOlson
0

Kan tyvärr inte göra något åt om det blir knas hos dig med chatrutan för den är OK hos mig så jag ser inte vad det är för fel hos dig, jag provade senast igår. hälsn Anna

AnnaOlson
0

Det vore bra om du skriver sådana här meddelanden i min mailpost istället och inte här där det är synligt för alla. hälsn Anna

AnnaOlson
0

Eftersom Gunilla hade problem med min chattruta och inte jag har jag för säkerhets skull tagit bort den helt och skrivit dit ny text i rutan istället.

hälsn Anna