Den positiva tråden!
I denna tråden vill jag att vi delar med oss av det positiva som händer i våra liv :) Ni får mer än gärna uppdatera var dag!
Vi kan ju alla behöva lite uppmuntring, och andras glädje brukar smitta av sig :)
Kram på er!
Skön morgon;) Solen skiner!!

Här också ;)
Härligt hoppas att det håller i sig resten av helgen också ;)
LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Solen skiner, det är varmt ute och sköterskan på vårdcentralen hittade ett bra kärl att sticka i direkt =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Här skiner solen också :) Och det är fredag :)
Idag har jag tränat, och har en bra film att se fram emot :) Hoppas ni haft en bra dag!
Sovit så gott så det är sjukt;)
Håller på att sluta röka med hjälp av tabletterna champix. Verkar funka väldigt bra! Är inne på dag 10 nu och jag mår illa 5 minuter efter att jag rökt. Så idag har jag inte rökt mer än 2 cigg. På torsdag är den allra sista dagen! Tufft, jag har rökt sedan jag var 13….. men jag röker inte mycket ananrs heller. 7-9 cigg om dagen. Men nu är dess tid för alltid slut!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#7 Vad bra Gunilla :) En vän till mig har slutat röka med hjälp av dom.
Idag firar jag och min sambo våran förlovningsdag^^ 2 år nu:)
Min blogg: SweGizmo.se
#9 Grattis :)

Jag har fått en braaa dikt bok och sitter å läser i den just nu. :) (fyllde 13 i lördags.) xD
Det är rätt soft… + marsvinen har lugnat sig, alla 4 - äntligen, inte lite tidigt. -.- ;) (Dom har bråkat i stort sätt hela dan XD)
Grattis i efterskott då Wiizy!

Duktigt att sluta röka
.. Grattis Grattis till Er!! Även till Er som försöker, då går det åt rätt håll iaf. TOPPEN !!
Själv
är Jag rökfri också,, men, men, det var inte så lätt som Jag trodde !! (Och.. Hunden fick elakartad cancer och opererad!)
Allt går åt rätt håll
med rökning och jädrans cancer !
Puss & Kram..hela långa dagen
..

Oj då..
..ett födelse-dagsbarn
…ett försenat GRATTIS !!

Hoppas innerligt att Din Dag blev Toppen ! KRAM
Ännu en fin dag har passerat :) Och idag kommer två av mina favorit program. Uggly betty och "desperata husfruar" :) Så en myskväll framför TV:n. Allt bra med er? Jag hoppas det iaf!
JApp! Här ska jag kolla på grannfejden om 10 minuter. Handlar om katt…..

#14 - Haha, tack. Jo, det var riktigt trevligt. ;P
Jag har äntligen fått alla 4 marsvin lugna, nu har dom äntligen båda burarna igen :). Undebart ^^
Solen skiner med ^^'
Btw, bra tråd ;)
Jag har cyklat precis som jag skullei dag. Har även solat lite på balkongen :) Hoppas jag inte får solexem av det lilla :P
Hoppas det är bra med er! Kram
Ja, jag är i nuläget livrädd för att gå ut, tyvärr, för jag sammankopplar ute med cigg….Så det bästa som jag kan göra, är att hänga vid datorn. Skäms på mig…..
Tredje dagen utan cigg! Hurra!
Vad bra Gunilla :D
Ja funkar perfekt! Champixen alltså!