Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1039 ggr
Sagalilla
10/22/11, 10:30 PM

Glöm inte!

Glöm inte att det är inte killen som slår en eller misshandlar en som man blir kär i. Utan det är den goa blyga charmiga killen i örjan som man blir kär i. Sen blir man så chockad när han helt plötsligt utan förvarning byter ansikte, att många håller sig kvar vid det som var från början. Att killen i ens liv nu blir 2 personer helt plötsligt. Två ansikten, den ena goda kärleksfula omhändertagande omtänksamma killen, som säger att man är tjejen i hans liv och så sger han med den där mjuka kärleksrösten som bara han har att han älskar en. Sen har vi den onda sidan som misshandlar, nedvärderar en, klagar, är svartsjuk, slår eller våldtar, är otrogen eller elak, hackar eller isolerar en med mera.

det är ju olika från misshandlare till misshandlare, de använder sig av olika metoder, en del går över gränserna mer än andra, en del slår, andra håller sig till kränkning enbart med ord med mera…

Glöm inte! Det var det goda ansiktet vi blev kär i, inte det onda ansiktet. Vi är ju inte dumma heller!

Annons:
Hawknestgrove
10/23/11, 10:23 AM
#1

Nog så viktig info….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Anonym21
10/24/11, 1:38 AM
#2

Väldigt sant och väldigt klokt skrivet!

ElinaPersson
10/26/11, 11:58 PM
#3

Har vart med om det där… Killen misshandlade via ord, kallade mig hora, otrogen, påstog att jag spelade in porrfilmer på multimedialektioner, isolerade mig från mina vänner, förbjöd mig att göra saker osv…

Nu har jag dock en kille som enbart har den goa underbara sidan, som verkligen bryr sig om och som även bryr sig om dom i min härhet Glad

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Sagalilla
10/27/11, 1:03 PM
#4

låter som en fin kille :)

Hawknestgrove
10/28/11, 6:05 PM
#5

ja, alla är inte sk*t…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Anonym21
11/23/11, 5:10 AM
#6

Vad skönt! Vad roligt att du hittat en kille som är bra för dig! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: