Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1020 ggr
serenas
2019-08-25 14:03

Håller på och lämnar ett förhållande

Igår gav jag min särbo dvd filmer, strumpor mm som jag hade köpt. I natt fick jag elaka sms från honom angående min vikt, utseende . Jag duschar aldrig och jag borstar aldrig tänderna. Det är alltid samma sak när han är full. Igår morse var han helt normal och trevlig mot mig. Han ringde mig redan vid 09.00 sedan vid 17.40 tiden så bad han mig komma över och se film. När jag var på väg över till honom, så ringer han och säger att han ska lägga sig. Och i natt blir jag väckt av sms där han kallar mig för äcklig, jag är värdelös, jag är psykisk sjuk eftersom jag inte sminkar mig. Är man psykisk sjuk för att man inte sminkar sig?? Han utsätter mig för psykisk misshandel. Hur kan man pendla i humör på så kort tid. Varför sända sms mitt i natten?

Annons:
Soligajag1
2019-08-25 14:10
#1

#0 Den mannen är ’sjuk’ ! Detta förhållande måste du genast lämna!! Annars kan det bli värre , han får dig att må dåligt , inte bra alls! Usch ! 😫😡 vilken elak man! 👹 Gå nu , med än gång!

HH 🙂

Dimocarpus
2019-08-25 14:32
#2

Han behöver verkligen söka hjälp. Han låter väldigt ambivalent, multi personligheter.  Har han någon diagnos? Tar han någon medicin?  Då ska han få medicin och han verkar behöva mycket terapi också  för att bli en fungerande individ som inte sårar andra. 

Hur som, han behöver uppsöka hjälp omedelbart. 

Det låter inte hälsosamt alls. Lämna honom och ta hand om dig själv. Det finns killar där ute som mår bra och vet hur de bäst tar hand om sig själv och andra. 

Var rädd om dig! Du måste rädda din hälsa först!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

vallhund
2019-08-25 14:53
#3

Dumpa rövhatten!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Lussan20
2019-08-25 15:01
#4

Dra dig smidig ur, han kommer aldrig att förändras. han växer bara av att sätta sig på dig. Du är värd bättre…mvh/WL🌺

Maria
2019-08-25 15:06
#5

Kan bara hålla med om vad som skrivits.

Lycka till🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

serenas
2019-08-25 15:15
#6

Nä jag ska inte ha någon mer kontakt med honom. Misstänker att han har börjat med droger

Annons:
Vixxen
2019-08-25 15:23
#7

Lämna honom!

Sleggyman
2019-11-19 13:56
#8

#0 av: serenas

Jag kan säga att det bästa du kan göra är som alla säger ovan dumpa och blocka hans nummer.

Jag hade samma problem med min xfru det är fruktansvärt svårt att komma ifrån personer som lyfter upp en och sen kastar en i marken om och om igen. Det kommer aldrig sluta. det blir värre och värre tills de nött ner dig totalt.

Ge honom ingen anledning att kontakta dig igen.

Denna kommentar har tagits bort.
[XO13]
2021-04-10 18:20
#10

Är du kvar här, det var ju längesen du skrev.
Hör av dig.

Upp till toppen
Annons: