04 - Fysisk & Psykisk Misshandel

I väntan på rättegång

2019-04-14 23:22 #0 av: Ninniez

Jag undrar om det finns någon som gått igenom det som jag går igenom nu. Jag ringde polisen i november för att min killes son (8 år) fick bevittna dåligt beteende från min kille mot mig. Polisen gjorde då anmälan och jag har varit på två förhör runt årsskiftet och fått berätta saker som hänt under vårat 2.5-åriga förhållande. Nu har jag fått reda på av vittnen att de hörts av polisen. Min kille vägrar prata om något som har med det att göra och säger att i så fall kommer det att bli i rätten då vi sitter mot varandra. Jag vill gärna komma i kontakt med andra som gått igenom liknande saker för stöd och råd.

Anmäl
2019-04-14 23:25 #1 av: VoxBauers

Låter som du ska lämna...

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-04-14 23:32 #2 av: Ninniez

Jag väntar på att han ska ta det på allvar. Ta ansvaret för det han gjort och få insikt i att han behöver söka hjälp hos tex manscentrum. Men han vill inte ens prata om det och sa i början när vi började ses igen att han borde vara arg på mig men inte kan det....

Anmäl
2019-04-14 23:40 #3 av: VoxBauers

Lämna!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-04-15 01:45 #4 av: Cragan

inte för o verka elak men
lämna på egna ben eller på bår ena är ditt val andra blir rättsläkarens 

Anmäl
2019-04-15 01:50 #5 av: VoxBauers

Lämna!

Anmäl
2019-05-07 23:24 #6 av: [Forest]

2 skämntar du nu? Borde vara arg på dig men åh vad fint att han inte kan det 😕 Skulle det ge honom bonuspoäng för det gulliga kan inte vara arg på dig 😵 Han lär aldrig inse att han behöver hjälp du är hans bollplank och tydligen funkar det ju fint hittills. Det är du som måste lämna honom o be om kontaktförbud. Lycka till med rättegången

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.