Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 921 ggr
Ninniez
2019-04-14 23:22

I väntan på rättegång

Jag undrar om det finns någon som gått igenom det som jag går igenom nu. Jag ringde polisen i november för att min killes son (8 år) fick bevittna dåligt beteende från min kille mot mig. Polisen gjorde då anmälan och jag har varit på två förhör runt årsskiftet och fått berätta saker som hänt under vårat 2.5-åriga förhållande. Nu har jag fått reda på av vittnen att de hörts av polisen. Min kille vägrar prata om något som har med det att göra och säger att i så fall kommer det att bli i rätten då vi sitter mot varandra. Jag vill gärna komma i kontakt med andra som gått igenom liknande saker för stöd och råd.

Annons:
Vixxen
2019-04-14 23:25
#1

Låter som du ska lämna…

Ninniez
2019-04-14 23:32
#2

Jag väntar på att han ska ta det på allvar. Ta ansvaret för det han gjort och få insikt i att han behöver söka hjälp hos tex manscentrum. Men han vill inte ens prata om det och sa i början när vi började ses igen att han borde vara arg på mig men inte kan det….

Vixxen
2019-04-14 23:40
#3

Lämna!

Cragan
2019-04-15 01:45
#4

inte för o verka elak men
lämna på egna ben eller på bår ena är ditt val andra blir rättsläkarens

Vixxen
2019-04-15 01:50
#5

Lämna!

[Forest]
2019-05-07 23:24
#6

2 skämntar du nu? Borde vara arg på dig men åh vad fint att han inte kan det 😕 Skulle det ge honom bonuspoäng för det gulliga kan inte vara arg på dig 😵 Han lär aldrig inse att han behöver hjälp du är hans bollplank och tydligen funkar det ju fint hittills. Det är du som måste lämna honom o be om kontaktförbud. Lycka till med rättegången

Annons:
AnnaMariaK
2019-05-10 00:56
#7

TS, mitt förhållande slutade i domstolen. Min fd sambo blev dömd till samhällstjänst och skadestånd. Han fick kontaktförbud i 1,5 år (han var väldigt manipulativ). Det tog många år för mig att komma över känslan av värdelöshet som jag åsamkade mig i ett 18-årigt förhållande med honom. Än idag kommer jag på olika händelser eller ord han har sårat mig med. Har din kille gjort dig illa så slutar han inte med det. Tar Du tillbaka honom blir han bara djärvare. Så rädda dig medan Du kan. Jag har gått i terapi flera gånger för att komma ur skiten. Har Du haft kontakt med kvinnojouren?

Upp till toppen
Annons: