Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1764 ggr
mjaoooo
1/20/17, 7:09 AM

Pojkvänsproblem

Tycker att han blir sur lätt över småsaker, anmärker på allt jag gör. Långsint. I gårkväll kunde varken han eller jag somna. Han skyllde på att jag sprang upp å ner från sängen och vände på mig. Så då gick jag och la mig i soffan, jaha då var det misstänktssamt så han smsade å frågade vem jag skriver med, eftersom jag la mig i soffan. Ååh är det jag som är känslig eller är han irrterande?

Annons:
MissClue
1/20/17, 8:02 PM
#1

# han låter ju delvis kontrollerande men också att det råder brist på kommunikation. Jag kan inte somna om ngn vrider, rycker och vänder på sig i sängen. Nu vet jag inte om han snäste till och du gick surt och la dig på soffan eller om ni kom överens om att det är bäst att sova isär. Plingade det massa i din telefon eller drog han en slutsats från ingenstans att du låg och messade med någon?

I love not man the less, but Nature more…

mjaoooo
1/20/17, 8:30 PM
#2

Han brukar i vanliga fall soma trots jag rör på mig och springer upp å ner. Han sa att han hörde de där lilla ljudet som blir när man sänder ett medelande på fb till någon. Men jag skrev inte till nån å vet inte vartifrån han fick de ljudet ifrån!? Känner lite..man hör vad man vill höra. Ingen brist på komunikation, han är bra på att lösa förhållandeproblem. Eller är de ngt han bara låtsas att han är? För ibland undrar jag..

mjaoooo
1/20/17, 8:32 PM
#3

Kontrollerade, ja det är han. Men jag tycker lite att det känns gulligt och tryggt. Han är rädd att förlora mig. Han är rätt bossig av sig.

mjaoooo
1/20/17, 8:39 PM
#4

Svar på din fråga, jag förklarade vartör jag ville lägga mig där, han sa ngt i stil med "och hur ska det hjälpa dig att somna? Vad ska de va bra för?" Med irriterad röst. Först skeev han 'vem skriver du med?' Jag svarade, så skrev han: För att jag hör dig skicka utan att det kommer. Lite misstänksamt att du lägger dig där ute och skriver med nån. Åh känner mig så kvävd å rätt. Precis lämnat en riktig idiot. Klarar inte mer..

MissClue
1/21/17, 12:10 AM
#5

Ja det är en fin gräns mellan vad som är gulligt och vad som bara är kontrollerande. Jag har blivit "kvävd" av extremt svartsjuk pojkvän samtidigt så blev jag provocerad för pojkvännen efter honom visade ingen svartsjuka alls, jätteknäppt…men hur som, hur funkar ni annars? Det är ju inte bra att du känner dig kvävd för det krävs ju mer än att han får för sig vid ett tillfälle att du skriver med ngn

I love not man the less, but Nature more…

setfree
1/23/17, 1:44 PM
#6

#0 Jag bara undrar varför du vill vara med honom. Kontrollerande, långsint och svarsjuk.

Vilka positiva egenskaper finns? De måste vara väldigt stora och många.

Annons:
serenas
6/21/17, 9:55 PM
#7

Det låter som du har en pojkvän som har kontroll behov över dig. Jag har varit i samma sits.

Upp till toppen
Annons: