Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 2302 ggr
Jungfru82
2016-09-17 21:22

Att våga!

Kanske fel sida men vore tacksam om råd…jag är 34 och mitt första riktiga förhållande hade jag när jag var 18 och jag fick hjälp av familjen efter två år att ta mig ur och då visste jag hur värdelös, ful, misslyckad och jag fick stryk för att jag var så jävla dum när jag öppnade käften….efter det har jag haft några förhållande men där har det varit psykisk misshandel….idag är det 10 år sedan jag hade ett förhållande och jag vill träffa någon…finns en person i området och vi brukar heja och små prata lite och det känns intressant men jag är så fruktansvärt rädd för att prata med honom tänk om jag säger helt fel saker….om man har levt med svin till och från hur vågar man gå vidare?

Annons:
Honestyisdead
2016-09-17 21:24
#1

Har du fått professionell hjälp?

_Fisken
2016-09-17 21:36
#2

Om han är vettig så kan du nog prata lite mer öppenhjärtligt och sen fråga om ni kan fika tsm efter jobbet någon dag. Säg att du behöver "öva på att umgås med män igen".  Är han vettig karl så fattar han läget…

[Rulander]
2016-10-31 13:13
#3

De flesta vettiga män skulle bli mycket smickrade av om någon kommer fram och tar kontakt. Jag tycker du ska våga.

Thotis90
2016-11-04 09:53
#4

Du måste våga tro på att alla män inte är svin, för det är de inte. Det finns fantastiska män där ute och enda sättet att ta reda på vilka de är är att ge sig ut där. Jag vet hur läskigt och svårt det är då jag själv har levt med en våldsam man, men man måste försöka tänka positivt. Det värsta som kan hända är att han inte gillar dig.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Jungfru82
2016-11-05 08:29
#5

Funderar om jag vågar skicka ett sms och fråga om han vill hitta på något typ ta en fika 😁

älvornas dal
2018-04-30 17:42
#6

Sitter och läser här på sajten och hamnade i den här gamla tråden. Hur gick det för er och hur går det för dig?

Annons:
Jungfru82
2018-04-30 21:18
#7

Jag pratade med honom men det fanns inget intresse från hans sida

Upp till toppen
Annons: