Annons:
Etikett11-bloggar-tidningsartiklar-om-misshandel
Läst 1657 ggr
Sabinan
4/20/16, 1:10 PM

Våldtog och urinerade på bebis

En 29-årig man i Michigan, USA band fast en liten 18-månaders bebis, våldtog, urinerade på henne och spelade in detta för att dela det med andra pedofiler. 😮
Han har nu dömts till 200 års fängelsestraff.

Hu! Som om det inte räckte med att vara pedofil! Hur kan man utsätta en bebis för något sådant!? 😕

Man får hoppas att flickan inte är alltför fysiskt skadad och att hon förhoppningsvis inte minns detta när hon växer upp. Men jag tror mycket väl att kroppen kan minnas övergrepp som skett när man varit liten, även om man inte kommer ihåg…

http://www.metro.se/nyheter/valdtog-och-urinerade-pa-fastbunden-bebis-far-200-ar-i-fangelse/EVHpdp!LsanvRisxVyEw/

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

Annons:
[strutter]
4/20/16, 1:22 PM
#1

Jag har inga ord…

Sabinan
4/20/16, 1:25 PM
#2

Nej, jag håller med.
En fruktansvärd handling är bara förnamnet 😕

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

Jaguar_
4/20/16, 1:34 PM
#3

Fy fan säger jag bara! Hoppas han får massor av män på sig inne i fängelset och värre!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Aleya
4/20/16, 1:46 PM
#4

200 år är helt rätt. Må aset ruttna. Jag hoppas att flickan repar sig och får hjälp med eventuella men.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Sabinan
4/22/16, 12:37 AM
#5

#4 Ja, jag tänker också på flickan och hoppas hon inte får några men, och hjälp om hon så behöver.

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

Cragan
6/8/16, 2:08 AM
#6

hoppas dom andra internerna inte slår ihjäl aset vill ju inte ge han straff lindring.

Annons:
[Tre]
6/8/16, 2:46 PM
#7

Så jävla äckligt så jag vill inte ens läsa

Honestyisdead
6/22/16, 1:12 AM
#8

Fruktansvärt. 

Men gött med ett ordentligt straff. Här i Sverige vet vi ju att det definitivt inte hade varit något man skulle kunna kalla straff.

Komma ihåg tror jag inte barnet kommer göra. Däremot lär underlivet vara skadat resten av livet :(

Luisa
8/27/16, 6:38 PM
#9

Fyf*n vilken vidrig människa 😮😡 Brukar inte önska folk dåligt men jag hoppas han får lida något så extremt i fängelset och att den stackars lilla flickan inte kommer ihåg detta när hon växer upp

Upp till toppen
Annons: