Annons:
Etikett09-män-som-har-blivit-eller-är-misshandlade
Läst 1492 ggr
LillaSötaJag
2015-06-20 17:41

Ungdom misshandlad

 klockan 2-3 hörde jag några människor skirka utanför. jag gick till ett fönster för att se vad de va som höll på och där står en ungdom (kille) och skricker typ "jag ska döda dig" och sånt där och sen gick han framåt  men en buske var imellan han och mig så såg ej men hörde hur han börja slå någon och den som blev slagen skrika flera gånger. sen smsa jag mamma som var på över våningen "dom slår någon" för det var fler som slog han som jag ej såg. sen sprang iväg jag tror 3 (erl 2) personer (såg ej de men mamma gjorde). sen kom mamma ner i mitt rum och vi lyssna på när den slagna pratade med en kvinna "dom misshandla mig". jag hörde inte så bra va hon sa men tror hon ty skällde på honom och att han inte ska va med sånna personer ah ni förstår, sen kom en man på cykel och pratade med dem. vet ej någon av dessa personer eller om de äldre kännde honom.

jag vet inte om jag ska göra något eller bara låta det vara. jag är bara en tonåring, men kännde jag ville säga detta då jag känner mig dåligt att jag inte gjorde något, tex skrek ut ur fönstret något men var väldigt chockad just i den stunden och fanns nog inte mycket jag kunde göra.. (det höll inte på länge)

Annons:
VildaVittra
2015-06-20 17:47
#1

Du kan ringa polisen på 114 14 och berätta om vad du såg och hörde. För har en polisanmälan skett så kommer du kallas som vittne.🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: