Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1222 ggr
marre96
5/27/15, 2:03 PM

Hatar det här...

Fick ett mejl häromdagen från anstalten där min förövare sitter att han får permission imorgon… Är inte ens i samma land som han för tillfället och han ska bara på permission några timmar med personal från anstalten men ändå kände jag en kall Kåre längs ryggraden och världen stannade upp för ett ögonblick… Tankarna går… Vad händer om han rymmer? Kommer han hitta mig då? Måste jag flytta nu då vi bor i samma stad till vanligt? I oktober kommer han ut… Vad gör jag då? Kommer inte gå ut ensam något mer… Sömnlösa nätter är standard. Mardrömmar och ångest. Vaknar med ångest. Somnar med ångest. Eviga cirkel… Vill ha ro i kroppen, vill må bra… Svårt att få dagarna att gå runt utan att visa. Folk får inte veta… Bäst så. Älskade hund. Utan dig hade jag inte levt idag. Du räddade mitt liv från totalt mörker. Du får mig att kämpa. Jag är skyldig dig det efter det du blev utsatt för. Så ung och du förstod inte vad som hände. Du förtjänar det bästa. Du får mig att fortsätta andas

Annons:
[SophD]
6/4/15, 12:34 PM
#1

Kram till dig. Jag hoppas du kommer kunna bygga upp en trygghet !!

marre96
6/4/15, 9:17 PM
#2

Tack!

MissClue
6/22/15, 12:00 AM
#3

Du låter som en väldigt stark person och du sitter fortfarande med så mycket styrka som du inte är medveten om. För varje sekund du mår dåligt över honom så vinner han. Men jag kan känna rädslan och ångesten. Jag hoppas för din skull att han inte har den fokusering och besatthet på dig som du tror, utan att han går vidare. Det kommer du kanske märka med tiden om han inte försöker ta kontakt på ngt vis. Isåfall var starkare än någonsin. Jag vet inte bakrundshistorien men för varje dag som du inte är i kontakt men denna människa så känn dig fri och bygg upp din självkänsla. Du har all rätt att skapa det liv du och din hund ska leva, börja på ännu ett kapitel. Ta vara på er, p.s hundar och djur är fantastiska varelser

I love not man the less, but Nature more…

Upp till toppen
Annons: