Annons:
Etikett16-off-topic-omröstning-lek-trådar
Läst 707 ggr
Calcifer
4/1/14, 10:19 AM

OT: Vart är ni om 10 år?

Vart ser ni er om 10 år? Antingen realistiskt eller som ni skulle vilja att det var, båda fungerar jättefint!

Jag hoppas att om 10 år bor jag fortfarande i Japan, men helst i en mindre stad än Tokyo, och förhoppningsvis är gift med en snäll person med kanske ett barn på väg eller redan har ett barn eller så. Har förhoppningsvis skrivit en bok och fått den publicerad, även om det bara är i liten skala. Hoppas på att jag ska få känna lycka!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Cireea
4/1/14, 1:15 PM
#1

Om 10 år…jag skulle allra helst vilja bo i L.A med min syster, så som vi alltid brukar prata om att göra men jag tror personligen att jag bor kvar här i Sverige och har familj. Hurvida det är med min nuvarande eller inte det vet jag inte för jag vill liksom inte planera så långt utifall att det skiter sig mellan oss..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[::Vera::]
4/1/14, 1:52 PM
#2

Jag är lycklig och frisk…äger en snöskoter…bor i ett hus (utan renoveringsbehov) nära hav eller sjö. Förhoppningsvis har jag någon att dela livet med :-) …Orkar inte ens tänka på att min älskade misse troligtvis inte längre finns med mig då :(

Upp till toppen
Annons: