Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1194 ggr
[Gladamarsvin]
11/14/13, 7:24 AM

De går komma ur dåliga och otrygga förhållanden

Jag har trott att mitt ex var rätt och undrbar för jag har lurat min hjärna att tro de men de var de inte han rotade igenom min mobil han kunde skälla ut mej och han krävde pengar och cigg. Han var svartsjuk på mej när jag åkte till Eksjö för att träffa vänner och kunde vara våldsam och läskig. Han dumpade mej även minst 100 gånger och har fått tusen chanser!.Men nu efter veckor i denna idiotiska trall så kunde jag äntligen ta mej ur denna skit. Ingen kvinna förkännar sådana män inte män sådana kvinnor så mitt råd till er i sådan sits som jag var i gör slut och var singel ett bra tag och sen ta nya tag och leta efter en ny patner som är undrbar och stressa inte med att hitta någon. Kan även säga att jag är 17 och han är 16 men ändå var han så!

Annons:
lisora
11/14/13, 8:49 AM
#1

Once again - skriv detta i dina redan skapade trådar istället. :)

Calcifer
11/14/13, 3:15 PM
#2

Fast att ha en KK är inte riktigt samma sak som att vara singel och läka sig själv och hitta vem man är. Det är ännu ett komplicerat förhållande, även om det inte är en kärleksrelation som så. Jag förstår inte varför du så desperat inte kan klara av att vara själv. Det låter ju som om du behöver detta med tanke på hur många pojkvänner du haft bara senaste veckorna och hur dåligt det gått med alla. Det kommer inte gå bättre med en KK.

Och ja, det skulle vara att föredra om du kunde hålla dig till att göra en tråd där du talar om samma situation.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[MiniPim]
11/15/13, 7:48 PM
#3

Varför ger du då han tysen chanser? För mig räcker det att en gör något elakt mot mig en gång, sen får personen en siista chans omd et inte är allvarligt. Annars så skiter jag i personen,f ör resten av mitt liv.

Cahira
11/16/13, 4:20 AM
#4

#3 Har en känsla att du lärde dig det nån gång i ditt liv. Alla är vi barn i början. 

Men håller med. En person kan få en andra chans, men verkligen inte en tredje. Alla människor kan göra misstag men man ska aldrig acceptera att bli illa behandlad.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: