Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1624 ggr
[Gladamarsvin]
2013-11-13 12:29

Läs detta så får ni se hur jag känner om mitt ex !

Du är ett svin som inte gav mej respekt och kärlek du är en idiot som inte  jag borde tagit in i mitt liv. Du styrde mitt liv jag fick inte träffa mina vänner så jag var tvungen att gå bakom din rygg för att ens kunna träffa mina vänner. Du ska veta att jag ångar dej och var lyckligare innan jag hade dej ens i mitt liv

Annons:
[Gladamarsvin]
2013-11-13 12:36
#1

Han gjorde mycket mer som ni vet

[JollyJustin]
2013-11-13 12:36
#2

Hallå, vi sa ju till dig men du brydde ju inte dig -.-

Du håller alltid på sådär! Men det är synd att du dras till sånna killlar men så går det ifall du alltuid ska göra så!

lisora
2013-11-13 15:32
#3

fortsätt skriva detta i din andra tråd om samma ämne istället :P

[PuffBuck]
2013-11-16 16:45
#4

*suck*.. Gnäll gnäll. Om du kanske skulle sluta upp att byta kille stup i kvarten kanske du skulle slippa det mesta du ständigt skriver på iFokus olika sajter?! Dessutom tycker jag synd om dem. Tänk om de tycker om dig jättemycket, men sen blir lämnade väldigt snart för att då bli ersatt?

[Gladamarsvin]
2013-11-16 17:32
#5

Vet du hur han var ?

Jag dumpade han för att han var ett svin och hade mej och en annan ett tag 🥵

[PuffBuck]
2013-11-16 18:29
#6

#5 Du och dina "svin". Som sagt - om du kanske skulle sluta upp att byta kille stup i kvarten kanske du skulle slippa det mesta

Annons:
Calcifer
2013-11-26 01:28
#7

#5 Men hur länge har du egentligen känt honom? Några dagar? Jag tror du måste sluta dejta och bara vara ensam, när man är desperat efter ett förhållande drar man till sig människor som gärna gör en illa.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[dagdrommarn]
2013-11-26 23:04
#8

#0 glada marsvin! Oavsett om det var ett av och på förhållande så vill jag bara säga åter igen att du är stark som lämnade honom i slutändan!Vissa av de som kommenterat här låter väldigt oerfarna. Om du kände att du behövde kasta ur dig dina känslor i ord så tycker jag du med all rätt ska göra det. Det bryter ju inte mot några regler. Så fortsätt stå på dig och skit i dom som ifrågasätter. Du känner hur du känner och ingen annan vet hur din vardag har sett ut så övriga folkens här, man borde passa sig för att att sparka på en som redan ligger!

Calcifer
2013-11-27 01:37
#9

#8 Jag hänvisar till att läsa igenom alla TS inlägg innan du anklagar människor för att sparka på någon som redan ligger.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[dagdrommarn]
2013-11-27 19:41
#10

#9 Jag har läst en del som jag hittat, men tycker inte om att "snoka runt". Men det måste vara något jag missar för jag förstår ändå inte varför hon får tillbaka så trötta kommentarer. Som jag ser det, en väldigt ung tjej som har ett komplicerat förhållande till sin far,han har brutit tilliten. Blivit fysiskt och psykiskt misshandlad av pojkvän, verkar ha bekräftelsebehov och känner kanske att killar tycker om en ifall man ligger med de. Tjejen är ung och har uppenbarligen inte haft det lätt, så jag tycker man ska stötta och lyssna. inte ge tillbakameldingar som tyder på att det skulle vara hennes fel för att hon byter killar, har sex, dras till fel killar osv. Allt är som ni säkert vet långt ifrån svart-vitt bakom folks beteende och handlingar.

lisora
2013-11-27 19:51
#11

#10 förstår hur du menar, men jag tror också det blir lätt ett "irritationsmoment" då det skapas 5 trådar per vecka om ungefär samma sak. Tror inte att folk är arga på TS i fråga, utan mer att det cloggar upp forumet + att råden folk ger går in i ena örat och ut i andra

Calcifer
2013-11-28 01:56
#12

#11 Huvudet på spiken.

Sen är det tyvärr så att ju mer folk skriver saker som logiskt inte hänger ihop desto mer tvekar man till att tro på det som sägs.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: