Annons:
Etikett13-om-forumet-misshandel-ifokus-nätverket
Läst 1093 ggr
Calcifer
2013-11-12 03:01

Angående medarbetare!

Hej kära vänner!

Det fanns en ovanlig mängd Medarbetare på denna sajt, något jag inte känner är nödvändigt med tanke på vårt aktivitetsindex, samt att de flesta inte svarat på mitt PM angående om de fortfarande är aktiva eller inte. Detta betyder att just nu har vi inga Medarbetare, men om någon av de gamla hör av sig och vill fortsätta går det naturligtvis bra. Det jag söker först och främst är artikelförfattare, för innan vi fått upp vår aktivitetsnivå så är det inte nödvändigt att ha en stor mängd Medarbetare. Vi måste få liv i sajten först, så att säga.

Jag har själv flera artiklar planerade, och ni är varmt välkomna att hjälpa till också. Samt att hjälpa till med att starta upp nya diskussioner här på sajten. Jag kommer jobba på att sätta ihop Skrivregler som jag tycker bör finnas och sedan starta upp några egna diskussioner nu under veckan. Men ni är såklart inbjudna att också hjälpa till.

Tack för ordet!

Bellatrix


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
zmulan
2013-11-12 09:48
#1

Vad är det för artiklar du har i åtanke? Jag kan tänka mig att hjälpa till att skriva! Behöver lite extra projekt för att fördela min energi! 

Värme

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Calcifer
2013-11-12 10:56
#2

#1 man får rätt fria tyglar, det är bra att komma med idéer!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: