Annons:
Etikett08-varningssignaler
Läst 1839 ggr
Be-Bopz
2013-01-05 17:38

Min granne.

Min granne bor numera med en kille som hon vet har misshandlat tjejer innan,
Jag och min man har talat om det, killen hon har barn med har varnat henne, hon är medveten om det, men säger att han är inte sån mot henne och skulle han slå henne så vet hon några som kan göra honom illa.

Till saken hör att han ljuger otroligt mkt, han är väldigt manipulativ, han får för sig att jag har anmält hans felparkerade bil och nu jävlas han som fasen med oss, de bor över oss så han vet absolut hur man för liv, så han dunkar och lever fan här uppe hela dagarna, värst blir det när hon jobbar. Han är inte skriven hos henne än som tur är, han har sin lägenhet i huset bredvid.
Han talar om för grannarna att han har sagt upp sin lägenhet och att de ska flytta ihop, vilket inte är sant det har jag kollat upp.

Han är småkriminell, ser dock ut som värsta tönten som tror att han är ngt, han har tidigare lossat på hjulbultarna på våran bil, pissat på våran bil, så vi vet att han kan göra ngt om han vill.

Vi har träffat honom ute med hundarna, då plöjer han rakt över oss med sin amstaffblandning, allt för att skrämma.

Skriver detta för att ni ska få ett hum om vad för människa han är. 

Så min fråga, varför tror hon att han är ngt att satsa på? Vad får henne att tro att han inte gör samma sak mot henne?
Jag förstår nämligen inte hur man kan välja att leva med en sådan person när man gång på gång blir varnda och hon vet det mesta om hans förflutna. För jag är övertygad om att det kommer att hända förr eller senare att han slår henne.

Annons:
spinning lad
2013-01-05 20:05
#1

Som du själv säger _han är Manupulativ ut i fingerspetsarna..Han har börjat sin hjärntvättning..Är man minsta svag i sin självkännsla fixar han det fort…Ingen kvinna tror i sitt hjärta att mannen hon älskar ska göra henne illa..Hur många varningssignaler som än kommer.. Men styk kommer hon att få i rappet..Därefter börjar helvetet för henne och barnet..Tveka aldrig att ringa polisen….Anonymt

[ILJ69]
2013-01-06 17:10
#2

Hoppas din granne kommer ifrån honom fort och att hon inte hamna för mycket i hans "våld"!

Be-Bopz
2013-01-06 17:55
#3

Tack för svar :) Nu känner inte jag henne så väldigt bra, men vi har ändå pratat lite om allt möjligt och även om honom, hon vet mkt väl vad han har gjort tidigare.

Det som förvånar mig är att hon verkar ha skinn på näsan och hon säger vad hon tycker, verkade vara en bra tjej, skriver verkade, för jag tycker tyvärr inte det längre då jag ser att de numera gör allt för att störa oss, vilket då egentligen betyder att hon fallit lite i hans grepp och inte står för det hon tidigare sagt till mig.

Förut ursäktade hon honom och hans beteende, nu ser jag henne aldrig längre. Hör att hon går ut osv, så det är inget så att hon inte får.

Men jag är ändå fundersam till varför en människa som vet vad han har gjort tidigare, väljer att ha ett förhållande med honom när hon har barn, hur kan man som mor våga ens tänka tanken att gå in i ett sånt förhållande?

Upp till toppen
Annons: