Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1586 ggr
zindraz
2012-09-21 19:15

Jag är lyckligare nu

Hej!

Jag är ny här & har kommit till den punkten att måste få ur mig allt jag har inombords. Så detta är min historia !

För ca 20 årsen träffade jag en kille som var några år yngre än mig. Vi lärde känna varandra och med åren som gick uppstågd känslor i mellan oss. Under åren som gick så blev vänskapen starkare och vi gick djupare in på varandras liv. Så småning om efter ett x antal år blev vi ett par och jag var över lycklig. Men lyckan tog ett snabbt slut då mannen jag kände så starka känslor för inte va den jag trodde , så han tog snabbt över mitt liv och mina barns liv och allt blev en mardröm för oss. Den första misshandel utförde han år 2009 och första hotet , jag vart livrädd den kontrollen han fick och makten över både mig och barnen gjorde att jag inte vågade säga nått till någon inte heller mina barn och jag klarade inte heller av att lämna honom av räslan över vad han kunde tänka sig att göra mot mig och barnen. Efter första händelsen blev det lungt och jag la märket till att han mer och mer började flytta in hos mig. Så en dag flyttade han in och jag vågade inte säga nej vilket jag ångra i dag. För nu tog han över ännu mer och ytligare misshandel och denna gång stryp tag. Under 2010 hände misshandel 3 gånger och jag blev mer en ägodel för han. Inte bara detta han blev mer elak och hård i mot mina barn. Men fortfarande vågade jag ta mig ur förhållandet. Under 2011 blev mer misshadel och hotelser och jag kände att jag måste göra nått åt detta. Detta upphörde i slutet av 2011 då en av mina barn larmarde polisen , földerna blev att  mitt barn blev  hotad av mannen då hon ringde efter hjälp !

Denna histora är bara en bråkdel av alla händelser då jag inte riktigt orkar skriva om detta! Det är med tårar att ja och barnen lever skyddat i dag och bor på en helt annan ort , De jag vill säga är att jag vet att vi inte är ensamma om detta och jag vill också passa på att säga det våga ta dig ur och våga be om hjälp i tid /Kram

Annons:
AnnaMariaK
2012-09-22 15:15
#1

Styrkekramar till dig syster!

zindraz
2012-09-22 17:56
#2

Tack kramar tillbaka

ceccie
2012-10-06 23:02
#3

Det var starkt av din dotter att våga ta det steget.:-) .

zindraz
2012-10-15 15:38
#4

Tack #3

Mirjami-78
2012-10-21 10:19
#5

Styrka och kram till er!!! Ni har tagit er igenom mycket!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

zindraz
2012-10-27 18:39
#6

#5 Tack så jätte mycket /kram

Annons:
Upp till toppen
Annons: