Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 3682 ggr
Nathaliexx
2012-07-29 06:05

Han slog mig i huvudet med en sko...

Igår tände det till igen i honom, Han min sambo alltså, blir som en annan person.Är helt garanterad efter 3 år att han är två i en…

Idag tyckte han att de va stökigt hemma, han skulle städa. Och det var bar ajag som stökade ner, han gör aldrig fel. Han är perfekt. Våran dotter har blivit ritkgit pappig nu på senaste tiden..hon va i hans famn och ville inte gå varken till mig elelr ner på golvet just precis då, men han skulle ju städa o blev så förbannad att han itne kunde det så han skakade av illska, hela kroppen vrål skakade…Tror han håller på å tappa greppet totalt, när han väl fick lite utrymme gick han o hälde uppoch ner på en fil tetra över köksbänken, skrek åt mig att ja gmåste tårka upp det för de va mitt fel. Jag började tårka sen går han in i vardagsrummet plockar upp ett par av mina skor som står i en hylla då vi renoverar hallen just nu… Han tyckte inte de låg på ett bra sätlle så istället för att flytta på dem Bryter han sönder dem (finare sandaler)…

Där står jag med min trasa o ser när han tar sönder mina skor, jag blir så less så jag slänger trasan på golvet framför honom…jag kanske gjorde fel där o skulle ha bitit ihop..jag vet inte..men va faaan?..
Han tar upp skon…närmar sig höjer handen, o jag biter ihop för är beredd på att detta kommer göra ont, men kunde aldrig tro att han skulle slå mig i huvudet!? Men det gör han o ont gör det…. det knepiga är nog att ahn sa förlåt direkt efteråt, börjar nästan gråta…

Men när jag säger att jag inte vill leva med honom längre säger han så här::
Lämnar du mig, och jag hamnar i fängelse..dånär jag kommer ut,  kommer jag döda dig o dina barn (har två sen förut) Först ***** och sen *** och sen dig.

Hmm.. Ibland önskar jag att han kunde försvinna, varför ska jag måsta ta barnen ifrån allt o alla bara för att han är sjuk i huvudet….?

Hatar de här!!!

Annons:
Nathaliexx
2012-07-29 06:06
#1

Sorry för rirkigt dålig stavning,,,skriver lite fort på tagentbordet nu…. :/

AnnaMariaK
2012-07-29 08:21
#2

Kära Du,

låt dig inte förledas av att dottern blir pappig = det är fel på dig. Har Du hört talas om identifikation med angriparen? Barnet försöker hålla sig väl med den som är starkast och farligast: en överlevnadsmekanism. Ni lever i ett helvete! Bara att han hotar att döda dig och dina barn vittnar om vilken typ av människa Du har att göra med.

Det Du beskriver är en våldsrelation som jag inte önskar någon att uppleva. Den slår sönder din känsla av trygghet och vänjer dig vid att leva i den med ständiga kränkningar. Stackars dina barn!!! I stället för att ha en stark och beskyddande mamma har de en mamma som måste beskyddas. De blir traumatiserade.

Tro mig, mitt ex behandlade sin första fru så här och barnen har inte återhämtat sig än fastän de är mellan 40 och 50.

Mot mig var han "snällare", jag blev slagen "bara" ett par gånger om året och han har hotat mig med döden bara en gång, varpå jag polisanmälde honom.

Sök hjälp fortast möjligt! Synd att det inte är spöstraff för sådana män. Kanske skulle de reflektera över sitt handlande om de fick en riktig omgång själva.

Vixxen
2012-07-29 13:55
#3

Ta dig från denna relation så fort som möjligt!!! Både för din och dina barns skull!

Du är stark och klarar det!

ceccie
2012-10-06 23:52
#4

Jag har liknande erfarenhet. Min fd sambo klagade alltid över att det såg ut som en svinstia. Han hällde ut filmjölk m m över disk bänken och gapade att jag inte höll rent.

Mirjami-78
2012-10-21 10:33
#5

Stå på dig och gå ifrån han. Har han en gång börjat kommer han fort. Det finns hjälp att få för dig och dina barn, där han inte kan komma åt er.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Nana88
2012-11-28 20:56
#6

Håller med angående att det finns hjälp att få. Du klarar att ta dig ur relationen! Kram

Annons:
Hawknestgrove
2012-11-29 13:31
#7

Snälla, ta dig ur snabbare än blixten…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[lejonhuvaddärvädur]
2013-01-14 18:22
#8

du måste  sanbbt bort i från honom .Jag vet själv vad som kan hända om man är ihop med en sådan man . Min pappa var sådan att han gjorde mamma illa och kastade mjölk och vidare. Sen så en gång fick min mamma en kniv runt sin hals . Snälla gå ur innan det går så långt att han kan ha hjäl dej . Ha det så bra som du kan vännen Skrikandes hatar såna män

fearless
2013-01-25 15:18
#9

Gå ifrån direkt!

Mitt tidigare förhållande var likadant, han slog mig och började sen gråta, lovade att bättra sig, gör om det.. o man stannar kvar för att han ääääär ju så underbar ibland! Men älskade vän, det finns de karlar som är underbara HELA TIDEN! Om du inte vågar lämna för DIN skull, så snälla, tänk på dina barn! Tänk på vad du utsätter dom för ifall du stannar. Det han sysslar med är både fysisk och psykisk misshandel.

Ta dina saker, berätta för dina föräldrar (så gjorde jag för att komma ur mitt förhållande) och gå till en psykolog, även om du inte tror att du behöver det så lovar jag dig att du kommer det.

Jag vet att jag själv behöver gå till en psykolog trots att det nu är 2 år sedan jag lämnade min dåvarande sambo, men jag har inte gjort det och allt äter upp mig inifrån. I mitt nuvarande förhållande kan jag komma på mig själv med att ducka om han snabbt höjer handen, även fast jag vet att han aldrig skulle lägga ett finger på mig. Jag frågar alltid om jag får ta saker ur kylskåpet osv osv…

Och kom ihåg! NU har han börjat, han kommer fortsätta och det kommer bli värre - TRO INGET ANNAT. Han slutar inte för nu får han makten. Det är inte rättvist mot dina barn. tänk på dom!

Upp till toppen
Annons: