Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1274 ggr
Sagalilla
7/16/12, 10:21 PM

min vän som har svarsjuk tjej

Hej!

Vad tycker ni om detta?

Jag tycker det är fel att min kompis skall bli förbjuden av sin tjej att träffa mig. Jag är hans närmsta vän och det vet hon. Hon har aldrig träffat henne. Jag har inte fått träffa honom på ett år nu, jag är orolig för honom. Han umgås aldrig med vänner längre och han är sjukt inne i förhållandet. Som att det inte finns något annat än hon. Men ändå så vill han inte förlova sig med henne. Allt verkar så skumt, då känner han ju ändå nånstans att hon inte är den rätta. Han är osäker behöver ha någon för att känna sig trygg. Men att låsa in sin pojkvän så som hon gör, att jag inte ens får komma förbi och hälsa på dom när jag har vägarna förbi. Det ser jag bara som osunt svartsjukt betende och osunt förhållande.

Jag hoppas för allt i världen att hon skall göra slut med honom en dag, för han är totalt inlåst och kommer inte att göra det. Han är svag, han är redan ologisk pga henne, det han säger är vridet och inte kommer det från honom.

Jag vill inte göra henne ledsen säger han.

Men han vill inte missta sina närmsta vänner.

Jag börjar hata hans flickvän, jag tycker det är hemskt att förbjuda och styra över en människa så.

I ett sunt förhållande skall man få vara fri och det skall finnas tillit och omtanke och respekt parterna imellan.

Annons:
Rafflan
7/16/12, 10:31 PM
#1

Det är vanligt börjar jag tycka, med "störda" pojk/flickvänner, haft ett antal kompisar som träffat såna nu, det tar slut så småningom, tyvärr har jag ännu inte hittat nåt sätt att få kontackt med dem förens dem gjort slut så har inge bra tips :/

Sagalilla
7/17/12, 10:59 PM
#2

vi får hoppas att sånn förhållanden fortsätter att ta slut!

Upp till toppen
Annons: