Annons:
Etikett09-stöd-hjälp-terapi
Läst 1102 ggr
[Älskamig]
2012-07-04 23:42

Hur tror Du? Hur finner Du hopp?

_Jag är så trött på att jämt få höra, "Sluta nu!" .. Att Jag jämt får skiten av att göra någonting, när det är någon annans fel. Ingen bryr sig, inte i min närhet i alla fall.

Jag bor 100 mil ifrån den jag älskar mest. Min pojkvän. Han jag är förlovad med. Jag har ett år jag måste kämpa till. Kämpa med dem som gjort mig illa. Men hur gör man? Jag skulle kunnat gå fri i från allt elände. I alla fall inte behöva ha de så tungt liggandes på min rygg. Men jag älskar de här personerna, även om de har gjort mig illa. Hemskt illa!

Att gå vidare är som ett tungt arbete. Det handlar om tid, hopp och liv. Har man förlorat hoppet, så har man förlorat tiden, som har förlorat ens liv!_

Livet är egentligen ett mysterium. Ingen vet varför vi lever. Vem vi lever för. Någon måste ju ha bestämt att vi ska leva. Men vem? Det är också en del utav tron. Men vad ska man tro på? Vad tror ni på i allt elände? Hur orkar ni kämpa er vidare?

Annons:
Sagalilla
2012-07-11 00:00
#1

Om du känner att ingen bryr sig om dig, så bör du ifrågasätta dig själv vilka människor du har i din omgivning.

Alla behöver vi nära och kära som bryr sig och vi behöver även bry oss om oss själva.

Bryr du dig om dig själv?

Jag vet att du klarar av ett år till av distansförhållande om du verkligen älskar honom. Den som väntar på nåt gott…:P även om jag förstår att det är plågsamt att känna saknad efter en människa som man bara vill ha  nära sig.

Men har ni bra kontakt, det är viktigt att man hörs ofta när man har distansförhållande, så man vårdar relationen och håller den uppe och ger varandra mycket kärlek så man kan stå ut med saknaden lite bättre.

<3 kram!

Sagalilla
2012-07-11 00:02
#2

En sak till! Sluta aldrig även när folk säger det!!! VIKTIGT! Fortsätt kämpa och håll fast vid dig själv och det du tror på och kämpa för att nå dina mål! Dom som inte respekterar en skall man absolut inte, verkligen inte lyssna på!

Ratlings
2012-07-14 15:22
#3

Har du någon att prata med?
Man får fortsätta kämpa, och är eländet hemma och du är under 18 år så kontakta socialtjänsten för hjälp!

// Lise
When nothing goes right, go left!

Upp till toppen
Annons: