Annons:
Etikett09-stöd-hjälp-terapi
Läst 1902 ggr
[Gabriella01]
2012-02-29 15:14

Vad är det som händer?

Allting känns piss. När jag var 6/7 år så kom en kille till mig mitt i natten och ville säga något till mig eller nåt, sen så kom min morbror gåendes på gatan och killen sa " jag ska bara hämta en kattunge"sen sprang han iväg. Nu när jag är 11 år så har han rymmt i natt från det dära stället som han var innlåst på och jag är jätte rädd! Det känns som om jag kommer att ta självmord. Varför ska jag leva egentligen? När jag inte ens vågar gå utanför dörren, i alla fall inte nu. Iförrigår så var jag med en kompis. Och på lite senare på kvällen så loggade jag in på msn för jag hade installerat det. Så var det någon som skrev "hello there, i have looking for you". Jag blev jätterädd så jag tog bort honom som vän fast det stod att det var en tjej. Sen avinstallerade jag hela skiten. Nu så ska mamma och morfar på något möte. Och jag vet inte vad det är om. Jag frågade mamma såhär: " Varför ska du på möte med morfar ? " Då sa hon att hon skulle säga det när hon kom hem, min morbror är också konstig mot mig han har gjort saker som jag inte vill berätta. Vad är det som händer?Är mitt liv förstört? Snälla hjälp mig!  // Gabbii

Annons:
[Gabriella01]
2012-03-02 12:26
#1

PRUTTAR UPP LITE!

Sarah!
2012-05-16 20:53
#2

Prata med nån om detta! Du ska inte behöva vara rädd hela tiden :(

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Roonja
2012-06-13 16:38
#3

Jag förstod inte riktigt vad det hanlande om, men jag kan i alla fall säga att jag vill att du ska leva, du hade turen att få leva. Man kommer bara leva en gång, kasta inte bort den chansen, försök att prata med någon. Då blir nog allt bättre!

Hawknestgrove
2012-06-15 21:17
#4

Du är unik tjejn och vr rädd om dig och ditt liv!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: