Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1497 ggr
Lilla_michelle
2012-01-10 21:55

?undrar?

jag är 13 och går i 6:an och en gång på sommaren och en gång inte för länge sedan

sommaren:

det var en mulig dag jag var på stranden och det var inte mycket folk där då kommer Jesper (5:an) jag hade simmat väldigt mycket och var trött och jag börja flyta på ryggen. men sedan får jag vatten i ögonen och sätter mig upp och gnuggar, medans kommer Jesper framför mig, jag vet inte om de. Han hoppar på mig (på bikinin så har jag spennet fram)  och knäpper upp bikinin och börjar tafsa först fatta jag inte vad som hände efter ett tag så fatta jag och slog till han i magen också sprang jag upp och tog kläderna och stack.

inte för så länge sen:

jag går i skogen, Jesper kommer  och ställer sig framför mig och säger ''hej''

jag fatta först inte vem de va för jag gick i min lilla värd och då börjar han ta på brösten igen !! jag slår till han och han fälde mig och börja tafsa gätte mycket och jag streta emot.. tills en i 8:an kom och drog bort han och jag börga springa allt jag orka, morsan var borta så jag var ensam hemma satt i soffan och vänta på att morsan skulle komma det var svart i hela lägenheten, det är någon som öppnar dörren jag ser inte vem det är, men det är im´nte mamma han var för lång för att va mamma då ser jag en kille som kommer emot mig och det är han i 8:an som kom. Han satte sig vrevid mig i soffan och efter ett tag så slog han på tv:en  (som om han bodde här) jag lutade huvudet mot hans bröstkorg, efter ett tag så somna jag och han bar mig till mammas dubbel säng och la mig där, han la sig brivid, tills jag vaknade på morgonen (mamma skulle komma hem kl20:00) så låg han där, då vakna han och sa ''god morgon tyvär men jag måste gå''  och sedan gick han och efter de så kan jag inte glöma han!!!!!

Annons:
yvonnel
2012-01-12 05:32
#1

#0

Vad gulligt du berättar, jag skulle nästan vilja vara Din mamma.

Tror att det kommer att gå bra för dig, du har visat att du kräver respekt och det är väldigt viktigt. Synd att du måste vara ensam hemma så mycket, låt inga pojkar göra saker med dig innan du är illräckligt vuxen för att veta vad det handlar om att ha sexuella kontakter. Kroppen behöver mogna ordentligt först om du ska få någon glädje av det. Fast det verkar som m den killen kanske har förstått och vill vänta fastän ha upträdde lite klumpigt först.

LYCKA TILL!

Lilla_michelle
2012-01-12 15:58
#2

:)

Gaiezza
2012-01-15 18:14
#3

Inte okej av jesper att göra så!

Detdär med soffar var bara så himla Gulligt ^^ <3

Bacon, svaret är bacon. 

Upp till toppen
Annons: