Annons:
Etikett16-off-topic-omröstning-lek-trådar
Läst 1490 ggr
Lindansare
2011-04-15 16:04

Anonyma inlägg nytt för iFokus!

Vill bara informera om att det är går och är helt okej att göra anonyma inlägg nu på iFokus. =)

Så om någon är rädd att bli igenkänd eller inte vill bli kopplad till misshandel iFokus så kan ni nu vara helt anonyma.
Det är helt okej och en chans att få sin fråga ställd/skriva allmänt.

Värme till alla därute!

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Annons:
Lindansare
2011-04-15 16:07
#1

Nu hittar jag inte funktionen dock, så har kontaktat iFokusmoderatorn.

Skriver så fort jag får svar eller så är jag blind.. =)

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Lindansare
2011-04-16 18:05
#2

Nu har jag aktiverat anonyma inlägg med tydligen måsta man ha iFokus plus för att kunna göra det.. =/

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Lindansare
2011-04-19 17:25
#3

iFokus Insider heter pluskontot nu om jag förstod Niklas rätt och det måste man ha för att skriva anonymt.

Men man kan ha ett anonymt "extra"konto just bara för misshandel iFokus (om jag fattat detta rätt med), där inga uppgifter eller andra sajter står som favoriter.

Må väl!

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Denna kommentar har tagits bort.
Hawknestgrove
2011-04-19 20:46
#5

Du kan även göra så, att du skaffar ett alias till från en annan epostadress. Tänk bara på, att om du är rädd för att du ska bli avslöjad med att skriva här, så sopa igen dina spår. Rensa Historik, kakor och cache. OCh uppge aldrig geografisk plats. Om möjligt, läs och skriv här inne på offentliga datorer. Detta kan i synnerhet vara viktigt om du har skyddad identitet, då kan du ju förstöra alltslamams själv om du röjer för mycket. I de fallen är det kanske bäst att du undviker att skriva.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Honestyisdead
2011-05-17 23:38
#6

Man ska tänka på att man aldrig är helt anonym, och att allt man skriver lagras i cyberrymden.

Är någon riktigt duktig på datorer kan den få fram det den vill. Ha alltid det i åtanke.

Annons:
tokmulle
2011-05-19 07:21
#7

har en önskan om anonymitet. hur går jag då tillväga? Den där tjänten det talas om, är väl en extra betaltjäst??

// TokMuLLe

"Det finns alltid ett val till"

Hawknestgrove
2011-05-19 17:17
#8

#7 ja det är den. den kostar. och det är tyvärr inget som sajtvärdrarna bestämmer. MEn om du gör så, att du vill skriva anonymt, så läs mina tips i inlägg nr 5. håll dig om möjligt även med dina saker som du vil ha dolda på en dator som är offentlig om du är osäker på att den inte är kollad. och som sagt, det är gratis att skaffa ett alias till.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: