Annons:
Etikett09-stöd-hjälp-terapi
Läst 1096 ggr
Lindyn
3/31/08, 11:14 AM

Hur kan man gå vidare? Tips?

Det känns som om jag har fastnat. Vart man än tittar så ser man ingenting!

Visserligen har man väldigt mycket att se fram emot, men jag hänger upp mej på en enda person, på en enda grej och jag ältar fortfarande det som hänt.

Är det någon här som kan tipsa mej om hur man ska tänka och kanske till och med göra för att orka gå vidare? För jag känner som att jag bara fortsätter på den väg som mitt ex påbörjade. Fullföljer hans "jobb" genom att racka ner på mej själv konstant och tänka på hur rätt han egentligen har haft. Jag är trött på min egen självömkan och vill bryta mej loss ur gnället! Men hur?

Annons:
LuckyLady
3/31/08, 1:02 PM
#1

Jag vet ju inget om dina omständigheter.
Men börja med att fokusera på det du har att se fram emot.

Har du någon form av terapi kontakt idag?
Annars bör du nog skaffa en sådan så att du har någon
att prata av dig eländet med.
Då kan du ju lägga det bakom dig.

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Nicka
3/31/08, 3:49 PM
#2

Själv brukar Jag tänka, Idag är en NY DAG..försök att göra det bästa av dagen. Kanske svårt ?? Ingen annan än Du själv kan göra det ! Förlåt, Om orden känns hårda !

Skriv av Dig mer här inne, eller skicka PM till någon Du känner att Du vill delge av Dig själv..Själv lyssnar Jag mer än gärna, stödjer Dig i det svåra…Lätta på hjärtat…så är Jag säker på, att Du kommer må mycket bättre.

Stor KRAM från Mig..

LuckyLady
3/31/08, 3:52 PM
#3

Du kan ju alltid söka medlemskap i den privata delen.
Där ser inte alla vad du skriver utan bara vi som är medlemmar i den gruppen.

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Hawknestgrove
4/4/08, 12:33 AM
#4

JA gör det. Då kanske du i allafall kan känna dig säker på vad du vågar säga

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Anna_72
4/4/08, 9:27 AM
#5

Jag håller med ovanstående. Prata och berätta, om och om igen Du måste få bekräftat LIKA MÅNGA GÅNGER som du blev intalad motsattsen att du är EN STARK; UNIK; FANTASTISK människa som förtjänar det allra bästa. Se till att prata och se till att alltid lyssna på din magkänsla gällande människor och situationer.

Bless!

Upp till toppen
Annons: