Annons:
Etikett10-när-ska-jag-gå-vägen-tillbaka
Läst 1413 ggr
kybele
2008-05-11 14:38

Min väg åter

de är nu 3 år sedan jag lämnade mitt och barnens helvete och tog steget mot ett liv i lugn o ro. 3år har gått då jag trodde jag har bearbetat klart de som varit… för tänkte inte alls på den tiden alls fram till NU,jag lever i dag men en trygg man som är go både mot barnen och mig och får mig växa i mig själv och plockar fram min person utan att kränka mig för den jag är älskar han mina fel och brister och de goda fina ännu mer. Men NU har alla minnen kommit åter och alla ord faller tillbax in i mig,ser saker i minnet som jag förträngt och skiten får min sambo ta.. vilket han gör och förstår. men gråter för han inombords för den skit mitt ex ska ha igentligen får min sambo. Men de är en tung tid.. så ni som inte börjat bearbeta eller tror de är slut bara för man kommer ur de hela.. de kommer den tiden då man får de tillbax inom sig… ta vara på den som står er nära och luta er emot då de blir för tungt.. min väg åter till livet i trygghet har precis börjat.. för de handlar även om en inre frid och tron på sig själv måste åter komma åter.

Stor kram

Annons:
Hawknestgrove
2008-05-12 02:06
#1

Stor kram till dig med och  till din goe sambo! Ni har ett jättejobb!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kybele
2008-05-12 02:18
#2

framför allt han som plockar ihop mig

Hawknestgrove
2008-05-12 02:25
#3

Ja visst, men inte lätt att vara du heller. Men det kommer bit för bit, jag lovar. Där har vi det som Anne skrev.. Den man älskar, LAGAR man……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kybele
2008-05-12 02:38
#4

aaa så sant

Upp till toppen
Annons: