Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 798 ggr
David
7/20/08, 5:55 PM

Mord efter misshandel

Nyligen skedde det ytterliggare ett mord där offret var en kvinna som velat bryta relationen med mannen. Det som gör mig extra förbannad, om man nu kan bli argare är att samma man misshandlade kvinnan svårt i maj, och mannen släpptes fri, och åklagaren "hann inte" väcka åtal innan det nyligen inträffade mordet.

http://www.bt.se/nyheter/mark/mordmisstankte-mannen-tidigare-domd-for-flera-brott-(751331).gm

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Hawknestgrove
7/20/08, 7:15 PM
#1

Usch! Ja det är hopplöst, när kvarnarna ska mala så långsamt…..Inte undra på, att vi alla här inne, ber att de som är utsatta eller misstänker, att de kommer att bli det, skall sticka så fort de bara kan. David, du fick mig att tänka… Tänk om, just denna tjej kanske är nån som vi har haft här inne och som inte orkat…. det får vi aldrig veta…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
7/22/08, 1:05 AM
#2

Fattar inte att det behövde gå så långt innan de skulle spärra in han!! Typsikt säger jag bara. Var hade denna kvinna gjort för just att bli mördad?? Mannen kommer troligen bli dömt….men kommer tids nog ut igen och vad händer sen kan man ju fråga sig????

Yuki
7/22/08, 11:42 AM
#3

Typiskt var just rätta ordet…

Upp till toppen
Annons: