Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1883 ggr
styrkan
2008-07-22 00:15

jag har varit där

Jag blev kär när jag var gift med min fd i en man som var så charmig och vi träffades i februari av en händelse när jag fyllde år . Jag följde med han hem och märkte fort han friade och var så gullig och jag var sårbar och det hände massa mysigt . Sedan blockade jag han ett tag men sedan saknade jag han så vi träffades igen i början av mars .Då hade han blandat tradilon och andra tabletter och druckit han höll mig inlåst i12 timmar jag fick verkligen uppleva verklig smärta då han våldtog mig grymt och hårt. Då han slog mig hårt när jag visade att nu får det vara nog ,jag fick hot om att få min slida uppskuren med både yxa och kniv han kom i mig men jag var så chockad när han tvättade mig och hade ont varlivrädd ville bara hoppa 3 våningar ned . Sedan efter detta så fick jag hålla mig ifrån att kissa för han tände på sådant det var jobbigt fick ej låsa om mig. Jag fick ej ha kläder på mig efter duschen och han höll ett stryptag och bet och gjorde illa mig så jag fick gå dagen efter kl 13. om jag åt hans mat det var hemskt .Sedan när jag kom hem så ringde jag polis och åkte till sjukhus men han var smart hade tvättat bort sperman men bilder togs på alla skador  och han fick besöksförbud från den 20 mars -19 juni men han smsade och höll på jag var livrädd .Den 19 juni tog han mig och gjorde illa mig igen men nu har jag fått nog polisanmält han för övertädelse av besöksförbudet då han nu åker dit + de 9 olika brotten som lades ned reser en annan åklagare.  Jag är inte rädd för han jag är tvär arg och skulle kunna knäcka nacken på han men låter lagen ta han .Det är inte första ggr han misshandlat kvinnor sin fd gjorde han det mot och blev fälld . Jag har nu ansökt om besöksförbud igen den 19 hade han det till kl 24 han gick på mig och pussade och gjorde bort sig kl 22.00 hur djävla dum får man bli .

 Jag kände mig livrädd och chockad vet att jag får ett helvete men tänker inte backa nästa kvinna slår han ihjäl och det kan bli jag för han är en psykopat och besatt av mig kallade mig baby och allt man kräks vad sjuka människor det finns .

Jag kan ge råd och finnas där jag har varit med om allt i mitt liv och kan dela med mig av dem kramar alla  mvh styrkan

Annons:
Linda79
2008-07-22 11:17
#1

Oj, kära Styrkan. Du har sannerligen inte haft det lätt och jag unnar dig all trygghet och lycka i ditt liv. Du är så modig. Jag hoppas att du får upprättelse vännen.

Många kramar från mig!

styrkan
2008-07-22 19:09
#2

tack jag har haft det enormt tufft men jag fixar det kommer nu gå it erapi kbt och i grupp för våltäcktsoffer .  Och gå i skuldsanering och gå färdigt mina två kurser i massage för min personliga utveckling så jag kan börja öppna eget och få diplom. Och samtidigt bli en ännu bättre mamma för mina barn .

Linda79
2008-07-22 19:33
#3

Det var visa ord…

Jag lovar att det blir bättre=)

martdat
2008-07-22 21:41
#4

Starkt att berätta. hoppas att du har ett bra liv nu.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

styrkan
2008-07-23 00:11
#5

nej det är värre han är igång fick tag i mig den 19 juni och han har  börjat igen   men det är lugnt han åker dit på allt

martdat
2008-07-23 00:49
#6

#5 Usch, ring polisen så fort han överträder besöksförbudet, du ska klara dig ifrån han.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Hawknestgrove
2008-07-23 14:10
#7

Men snälla, han besöker dig alltså, trots att han har besöksförbud? JAg vet att det är så fel, att säga, att offret ska flytta, men är det inte dags nu?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

styrkan
2008-07-23 15:39
#8

jo jag gör det på fredag så det är klart och jag har spärrmarkering

Hawknestgrove
2008-07-23 20:25
#9

All kärlek och kramar till dig. Lycka till och välkommen till livet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

styrkan
2008-07-24 22:20
#10

jag flyttar inte förrän nästa vecka för att min social tant inte fattar så jag har dragit in socialnämnden i detta då blir det fart .

MIRJAMI
2008-07-30 02:22
#11

Ja, det är så med soc. ibland. Fattar inte att det inte kan hjälpa till då det verkligen behövs. Fråga henne nästa gång om HON tar ansvaret för om det händer dig något då hon inte hjälper till att fixa det de ska göra igentligen.

Hoppas nu bara att det löser dig för dig!!! Stå på dig du har rätt till din frihet!!

Nicka
2008-08-02 21:46
#12

Vilken rysare…Hoppas och håller tummarna att allt ska gå bra för Dig !  Var rädd Om Dig..Du har ju valt ett bra nick-namn iaf.

Kram på Dig !

Upp till toppen
Annons: