Annons:
Etikett16-off-topic-omröstning-lek-trådar
Läst 1313 ggr
Mymlan
2008-07-28 22:01

Ingen rubrik

Blir så förbaskat arg.. Folk går på hans lögner och jag vet han kommer fortsätta med sitt prat den dagen han har foten utanför min dörr. Tragiska är att alla går på allt han säger oxå..

Synd det ej finns stängda forum här..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
martdat
2008-07-28 23:18
#1

Jo men låsta trådar där bara inbjudna kan läsa finns det jue,,,bara pma medarbetarna.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2008-07-29 02:16
#2

Men, Mymlan, är inte du en av dem, som har tillgång till den stängda gruppen? I så fall, så ta kontakt med Linda, det är hon som efterträtt Hera med den biten!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2008-07-29 15:53
#3

Bry dig inte om han. De kommer för eller senare se med engna ögon hur han är….det räcker ju bara att han skaffar sig någon ny och gör som han har gjort mot dig. Sedan är det någon som kommer farm och säger något till dig, så säg bara ja….han kör ju med det, men vet ni på rigtigt hur han är?? Sedan så kan du ju alltid komma med kommentaren, vad bra att ni vet bättre vad som hänt mellan mig och han än vad jag själv vet…osv.

Du är stark. Låt han inte knäcka dig med detta snack nu som kommer att komma efteråt…utan stå på dig. Lev ditt liv….och du desso fortare du har han utanför dörren desså bättre blir det för dig!!!

Mymlan
2008-07-31 02:29
#4

Tycker bara synd om de andra tjejerna som han nu sockerlent pratar med. Att han inte kan bestämma vad de ska göra etc, är ju exakt det han gör med sina hotelser, kränkningarna, psykningarna, blir som en trotsig 3 åring om han ej får som han vill.

Men som sagt han kommer en dag få ett bryskt uppvaknande.

Jag vill bara inte vara ensam den dagen jag ber han gå måste vara män, en som ¨vågar ryta ifrån som ej räds gå emot han med ord. Tror ej han slåss men vet ej hur han blir då han blir desperat.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

LuckyLady
2008-07-31 10:31
#5

#2 Nej det är faktiskt jag som har den biten fortfarande =)

#4 Vill du in i gruppen så skicka ett pm till mig!

*LL*

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

MIRJAMI
2008-07-31 21:13
#6

Jag skulle bara försöka skicka ut han. Han ska inte kunna få knäcka någon annan och så har han ju tjejer kan han inte flytta in hos den då??? så du blir av med han.

Så klart han gör allt för att hålla sig kvar…..makt och kontrol, vet hur det där är, men stå på dig!!! Synd att vi inte bor nära varandra  jag hade kunnat lyfta ut han när jag hade blivit tillräcklig förbannad på han!!!

Annons:
Mymlan
2008-07-31 21:15
#7

Byte av cylinderlås kostar mig 1500:- pengar jag ej har då hyran här är för hög o soc betalar det ej.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
2008-07-31 21:48
#8

Vet soc. om din situation?? Att den här mannen vägrar att flytta och att det handlar om ditt vällmående?? Jag vet att det går att få soc. betala vissa saker om man kan lagen och har rätt persson bakom sig. JAG var vid ett tillfälle i kontakt med statsmisionen här på denna ort jag bor när jag hade broplem med soc. Hade jag fört vidare det hela hade jag fått rätt, men jag var för trött för det. Många gånger så är det så med soc. tjänsten att de gärna vill slippa betala vissa kostnader.

Jag tycker att det handlar ju om duitt väll mående att få denna cylinder utbytt. Kan de inte ta det på av betalning så att du betalar bara några hundra per månad??

Kan du inte föärsöka ta nycklarna ifrån han när han inte ser det?? Hota han med att du ska ringa polisen?? och då kan han inte hålla sig kvar i lägenheten då han inte är skriven där. Du kan säga att han beter sig illa för det har han ju gjort och att du inte orkar mera!!! Kan bara inte fatta att man inte enligt lagen kan få ut en sådan här persson som kan hålla på så här i någon annans hem.

Mymlan
2008-07-31 21:56
#9

Enligt tingsrätten så får jag ej byta cylinderlås pga vi enligt dem varit sambo, trots att han är skriven på annan ort.. Nycklarna bär han på sig hela tiden. Vem tror du börjar bråka, skrika o gapa kl 05.00 om han ej kan låsa dörren pga nycklarna är borta. O vad gör grannarna jo de klagar o bovärden chef de bryr sig ej det störde grannar o jag får ej nå fortsatt kontrakt om jag ej får min mors bostad. Så det får ej förekomma störande..

Enda vore bara ngn kom en helg nu kör vi bort dina grejer de har bil med släp. Men han har benägenhet ej betala för sig så kan de göra det gratis dit han ska ligger kanske 15 min med bil här ifrån mot Uppsala/Gottröra.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
2008-07-31 22:30
#10

 Om du skulle ta nycklarna och han kommer och gapar och skriker så se förts till att du har någon mera där i lägenheten….sedan så ringer ni polisen och gör en anmälan på han. Han har ju inget att göra där…sedan så visar du även amnälan för hyresvärden. De kan nämligen ge han förbud att komma till denna lägenhet. Mycket vigtigt att du polisanmäler han och har ett vittne.

Sakerna ja,…det har han rätt att hämta på dagtid kan du göra klart för dem, bara han talar om när han kommer. 

Jag har tyvär ingen körkort eller bil och att jag bor i gbg…hade jag funnits närmare hade jag försökt att hjälpa dig.

Hawknestgrove
2008-08-05 22:16
#11

Därfick du mera handfasta råd. Ja  ursäkta, att jag inte varit så närvarande, men är så less på Fokus nu, med det nya. Ser inga PM.

LL, förlåt, jag visste inte, att du hade den uppgiften!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Honestyisdead
2008-08-06 02:07
#12

du har rätt Gunilla, jag hade den då jag var Medarbetare :)

Upp till toppen
Annons: