Annons:
Etikett16-off-topic-omröstning-lek-trådar
Läst 1784 ggr
Hawknestgrove
2008-08-28 18:38

Stå på dig......

Annars så gör någon annan det……

Som jag skrev i en annan tråd, så skall jag in på datortomografi i morgon. såldes har jag svältit i tre dagar och som grädde på moset, så har jag idag haft sån där mysig laxerdricka, plus tvång att dricka så mycket så jag nästan storknar.

När klockan var 3, då ringde de från Uddevalla. återbud. JAg blev förstås hysterisk, likaså min sambo, som faktiskt är bekymrad för att jag är så skrinn som jag är och dessutom inte får äta…. Han blev topp tunnor… Jag sa till dem, att NÄÄÄ, jag tar inte detta…. Jag gör icke om det här igen. Så de skulle ringa om.

Tänk om jag hade varit en snäll timid person, så hade jag gett med mig! Nu gjorde jag inte det. Så jag fick en tid på Näl i stället en timma senare. Lite längre att köra, men det spelar ju ingen roll!

Som sagt, stå på er , annars så gör någon annan det!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Tatsja
2008-08-28 19:08
#1

hoppas allt går bra med dig. Gäller att skrika HÖGT när man har med sjukvård att göra. Orka och inte ge upp. Annars blir man överkörd

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

MIRJAMI
2008-08-30 01:13
#2

Ja bra att du stog på dig. Först har det pinat dig, på de sättet som de har gjort och sedan ska de helt plötsligt avboka tiden. Lite vet får de ju ha.

Näl känner jag till då jag har bot det mesta tiden ut av mitt liv i Trollhättan. På Näl gick även min pappa bort. Uddevallas sjukhus känner jag även till då jag gick i skolan i Uddevalla och har haft några bekanta som har bott i Uddevalla.

Hoppas undersökningen gick bra!!

Hawknestgrove
2008-08-31 21:59
#3

Tack vänner, ja undersökningen gick bra… Men det ä verkligen något jag kan rekommendera någon, som vill önska något riktigt hemskt till sin värste ovän…. Fy 17!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Tatsja
2008-09-01 08:24
#4

Lider med dig… Sänder massor av kramar till dig.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

chik
2008-09-01 23:30
#5

Du!!Jag vill bara säga,Krya på dig.

 O du! Det var bra gjort .

                        Lion 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Sagalilla
2012-08-01 01:35
#6

Bra skrivet, det är verkligen så, att om man står på sig och kräver det man tycker att man har rätt till och inte tar någon skit. Då börjar omginvningen helt plötsligt ta hänsyn och försöka göra mer för en. Än om man bara är tyst, utan krav eller behov.

Så har jag märkt att om man börjar säga ifrån och visa sina värderingar och behov, då går/försvinner vissa som inte orkar med någon som har några behov. Och det är ju bra, för då slipper man att idioter flockas runt en som ändå inte vill ge något tillbaks. De egoistiska söker sig ju till dom som inte har krav och som anpassar sig och bara ger hela tiden. Men jag vill inte ha egon i mitt liv, så de e bra att dom försvinner!

Annons:
Hawknestgrove
2012-08-01 14:50
#7

ja och varför jag skrev detta här, är ju för att det gäller i alla livets situationer. Kor är snälla, man får mjölk av dem. Men man tar inte in dem i köket för det. Snälla flickor kommer till himlen, fräcka tjejer kommer hur långt som helst.

Så sluta upp att vara snäll och timid och bara ta emot… Alla är vi unika och har rätt till lika god behandling…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: