Annons:
Etikett10-när-ska-jag-gå-vägen-tillbaka
Läst 1677 ggr
MIRJAMI
2008-10-06 00:41

Att inte gå på hans/hennes löngner

Jag fick bara en tanke…vad fick er att få upp ögonen och inse att just han/hon inte kommer ändra sig utan kommer att forsätta som tidigare….med sina ord och slag.

För mig var det nog just slaget som jag fick och att jag tog steget och ringde polisen. Då kände jag att Nej han kommer inte sluta utan fortsätta. Sedan efter det har jag inte låtit mig själv tycka synd om han fast det har varit svårt kan jag lova er…och man kan lätt hamna där igen så att säga.

Annons:
Hawknestgrove
2008-10-06 00:55
#1

Ja du Mirjami, jag vet ine. För min del, så var det bara en liten tuva, so till slut efter 15 år stjälpt lasset. OCh faktiskt en ny kärlek. Som jag fortfarande är ihop med, 21 år senare.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2008-10-06 01:06
#2

Ja…det är nog inte alltid så lätt att bara ta och gå…eller få slut på det hela. Ibland kan det ju vara så som det var i ditt fall. Antar att det fick dig mod och styrka att ta dig ifrån de förhållandet.

Hawknestgrove
2008-10-06 02:33
#3

Nä, me det var lång planering på det. Även utan ny kärlek. Men det behövdes liksom en liten grej, som gjorde att jag vågade ta steget.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

hyacintia
2008-11-16 22:51
#4

varje gång man tänker gå…..stormen går över,allt känns som vanligt, han kommer med sina lovande ord,nästan att man måste ta hand om honom,man bryts ned gång på gång…

försökte vara ute oftare,lyssna andras åsikter,fast gick och kom tillbaks flera gånger,på något sett tror man människas godhet att den förändras, men tyvärr…..Obestämd

en otrolig lättnad efter uppbrottet.

Upp till toppen
Annons: