Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1692 ggr
styrkan
1/5/09, 9:51 PM

kärlekshistorian

Hej alla ni igen. Det har hänt både tråkiga och glada nyheter på min sida ,det är därför jag ej har varit inne här på jätte länge.   Först gjorde den 21 åringen slut den 31 augusti men vi träffades och strulade och mös vid 5 tillfällen efter det . Det tog slut den 24 september när jag kände att nu är det nog och det är över .

Nu till det roliga, och positiva i denna historia jag gick ut den 27 september 08 och föll pladask för en otroligt vacker man som var 27 år med de vackraste ögonen mörkbruna halvfinsk . Och han kände likadant så vi gick hem och var tillsammans och kramades men efter 3,e dagen så älskade vi med varandra då hade vi bestämt att flytta ihop och förlova oss och jag åkte inte därifrån förrän han åkte på fotbollsresa med sin killkompis på fredagen 6 dagar efter . Och det är kärlek vill jag lova sedan när han var i Liverpool då ringde han hela tiden och jag kände mig älskad och jag gav han precis allt släppte alla spärrar och murar jag byggt upp undermitt 40 åriga liv . När han kom hem efter 4 dagar till då bestämde vi oss för att flytta ihop och rensa min bostad vilket vi gjorde bara några dagar efter detta och hans föräldrar hjälpte oss. Sedan den 9 oktober förlovade vi oss och den 19 oktober blev jag med barn och vi hade inte en tanke på skydd. För jag hade försökt få barn med mitt ex pappan till min femåring så jag trodde jag var steril , men där hade jag fel . Den 8 november skulle jag ha min mens men den hoppade så .  Redan samma dag åkte vi och köpte en torktumlare 8 kg och en tvättmaskin 8 kg eftersom tvättmöjligheterna var inget bra . Den eftermiddagen tog jag testet och efter bara några sekunder då kom det ett kryss , jag ville vi skulle ta ett till för att vara säker men det kom lika fort kryset då .Nu  skulle vi bli föräldrar och hade precis flyttat till vårt gemensamma hem . Då sade jag bara helt plötsligt att på grund av mina tidigare graviditete så har jag enorm foglossning, och scolius och kunde ej gå i trappor . Så vi bestämde att flytta inom tre månader . Då fick jag ont en kväll och trodde det var missfall var då i vecka 5 och fick ännu en chock det var inte ett barn det var tvillingar och jag blev helt chckad men kanonglad likaså min sambo. Nu har vi flyttat och jag är i vecka 13 och mår bra skall gifta mig den 28 mars jätte nervös. Han är mitt livs kärlek älskar honom av djupet av mitt hjärta och vet att han är rätt  man för mig .

Det har gått fort men känns underbart ,och ännu mer kändes det när man såg barnen och hörde hjärtslag . Sedan fick jag tyvärr lvu om min stora på grund av att jag ej ville placera henne frivilligt hos mitt ex som misshandlat mig , och båda mina barn 5, 8 år två flickor . Men det har löst sig till det bättre där också . nublir det hemmiljö och jag har träfat  henne var 14 e dag 3 timmar men det har dragit ut på grund av at sociala har klantat till det ibland . Men jag har anmält dem till länstyrelsen så de tar hand om detta . Och sedan måste jag gå upp i vårdnadstvist om min 5 åriga flicka. fast jag har gemensam vårdnad om henne så låter han mitt ex han ej att träffa min nya eller vara hos oss och henne har jag träffat mer hos min mor och så men det känns jobbigt .Han straffar henne för att jag har en ny men det kommer ordans allt .Nu fattar jag själv varför jag orkar men detär min oerhörda styrka och min kärlek ,kramar på er alla. från styrkan ps ge aldrig upp hopp, tro ,kärleken den finns där stäng dörren till det gamla och mörka och öppna dörren till det ljusa.

Annons:
styrkan
1/5/09, 9:53 PM
#1

Glömde berätta att det är två äggs tvillinga i min mage de kommer ej bli identiska men som syskon och det känns bra då kan man skilja på dom .

Hawknestgrove
1/5/09, 11:54 PM
#2

OJ! Vilken härlig historia! Lycka till med ditt och dina barns liv!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

styrkan
1/6/09, 3:20 AM
#3

tack så mycket kram

w-ww
1/7/09, 11:00 AM
#4

FörvånadTyst

Upp till toppen
Annons: