Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 774 ggr
michelle6444
2009-01-13 04:52

uppvaknandet forts

ingen fattar, fick till svar att jag skulle försöka glömma det som varit just nu, men det är ju NU de kommer upp eftersom,  vaknade igen kallsvettig han har ring igen i kväll och driver vidare till rätten att han ska ha barnen på halvtid….för jag är inte värd att ha dom jag har aldrig gjort nått för barnen, det är inte lönt du försöker ingen kommer att tro dig mm jag la på han ringde fyra gånger till innan han gav sig, och hela min kropp har skakat hela kvällen.

Hon som jag träffade på soc som arbetar med k.jouren sa att jag skulle skaffa hemligt nummer men behålla hem tele så jag kunde ringa barnen och tala om var jag var!!!!! Men inser hon inte att skaffar jag hemligt nummer nu så vet han att något är på gång. Jag säger att jag får inte vara ifred han knäcker mig , nu har jag suttit inlåst i lägenheten sen förra måndagen måste jag gå ut så tittar jag om han är i närheten det kryper i mig…. jag mår illa. Varför fattar dom inte. Gå till läkaren du måste få starkare dos för nu mår du inte bra…. jamen vad tror hon orsaken är då?

 Nu blir det inge mer sova den här natten heller två och en halv timme blev det…..väntar bara på nästa samtal eller sms att det ska stå att jag ska hålla tyst mm

Jag orkar snart inte mer, dom sista 6 åren har bara varit ett rent helvete med bråk fylla fylla barnen gråter jag rädd nervärderingar av hela hans släkt hot om att jag inte ska prata med nån mm man har gått och tassat på tå för att vara till lags och för att han inte ska bli elak att få någorlunda lugnt.

Detta verkar inte få nått slut, spelar ingen roll hur jag gör inget händer, känns som jag slåss mot hela världen just nu. Alla tankar bara snurrar runt. Allt som hänt alla gånger tyker upp i mitt huvud. Körde bil i går funderar om det inte är lika bra att försvinna för evigt…..nu sist ca 12-13 års helvete för man var blåögd igen och före det  han som tog av mig allt överhuvudtaget till slut var man instängd innom fyra väggar fick inte göra någonting, men han drack inte i alla fall, där vart det 8 års helvete varför lär man sig inte…..och dessa två har man skyddat i alla dessa år ingen vet ingen har sett har dom sett så har man slätat över med nån dum ursäkt…….

Annons:
kybele
2009-01-13 12:32
#1

allt jag kan säga.. håll  ut,dagen kommer då allt ordnar sig men de är ett rent helvete då man precis kommit därifrån,att man skyddat någon är inte konstigt för man har älskat personen trotts allt…

De är hemskt,man sitter inlåst.. min ex flytta in i huset bredvid (för barnets skull) som han sa… han tog aldrig hand om sin dotter utan fyllde dagarna med att stå på balkongen och titta ner hit o gå runt utanför här. Ringde på o skulle träffa dottern,vilket han inte gjorde utan började skälla på mig… osv listan kan göras lång.. hade ett helvete med han i flera månader och som du säger.. ingen förstog helvetet som man hade… men efter advokat vart inblandad och en manlig vän till mig var här ofta… så börja han lugna ner sig.. då fann ja åter styrkan… han försökte ett par gånger att psyka ner mig men advokaten och min vän höll mig uppe… idag bor han inte äns i denna stan.. jag har ensam vårdnad.. men de tog tid,och kraft.. MEN de gick…

Återigen,vi finns här… att lyssna/läsa och stötta… stor kram gumman………. du får gärna höra av dig privat om du vill…

Hawknestgrove
2009-01-14 02:26
#2

Jag känner så med ig. Vi fins här att tala med om det kan hjälpa! Du kommer att klara dig ur det!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

michelle6444
2009-01-14 10:15
#3

Jo men just nu känns allt skit han fortsatte att ringa igår. Pratade med en vännina som jag umgått med i alla år men han har manipulerat henne totalt, ja, men han dricker inte nu han tackar alltid nej när vi bjuder…men det tror ju jag det han måste ju visa den fina fasaden utåt att han är den perfekte pappan…sen menade hon på att hon har hela tiden upplevt honom som jätte trevlig för vi har ju umgått en hel del. Varför flyttade du inte tidigare då säger hon, tror du inte jag försökt svarade jag. Ja men jag kan aldrig tro att han är så….. han har ju fått som han vill alla tycker han är såååå trevlig och bra , jag blir inte ens trodd av min vännina som varit med vid tillfällen då han varit väldigt otrevlig och asberusad så dom har fått hjälpa till att få hem honom till mig när vi varit där.

Hawknestgrove
2009-01-18 19:42
#4

Ja det är i såna här situationer du verkligen får se vilka dina verkliga vänner är. PAssa på att byta ut dem som inte passar. För det är du värd.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: