Annons:
Etikett13-om-forumet-misshandel-ifokus-nätverket
Läst 1991 ggr
LuckyLady
2009-05-03 13:09

Snart 200 Medlemmar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Vi är snart 200 medlemmar här.

Ska jag vara riktigt ärlig så skulle jag helst se att forumet inte alls behövdes.

Å andra sidan så hoppas jag att några av dom 200 har fått hjälp, kanske rent av tagit sig i från sin plågoande.
Kanske kan dom rent av komma tillbaka och hjälpa andra här sedan.

Glad Vår på er :)

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Annons:
Hawknestgrove
2009-05-03 13:42
#1

OJ! ÄR det så många???? Då är det många som bara läser…..OCh som du säger, förhoppningsvis ,så är denna sajt till hjälp för många.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2009-05-05 18:44
#2

Jätte roligt att vi har blivit så många på ett sätt…så att säga.

Jag skulle vilja få lite mera fart på sajten…märker att folk försvinner inget nytt som skrivs…helt dött i mellan. Är det bara jag som tycker detta?? Funderar på hur man ska locka dem…????

ANNIA
2009-05-06 13:15
#3

Håller med svårt att veta om man ska säga grattis eller beklaga för den här sajten är nog den enda jag vet som jag helst skulle vilja inte behövde existera.

Också märkt att det är lite aktivitet och det är ju både bra och dåligt. Dåligt på så sätt att dom som kommer hit kanske tror att dom inte kommer få svar/hjälp.

Själv har jag dragit ner på mitt skrivande jättemycket på iFokus sen jag blev Medarbetare inne på support, för ibland kan det bli mycket där och då har jag inte tid över till att aktiv på andra sajter och då blir det så att jag skriver mindre även när det är lungt där. Nu dessutom när våren/sommaren kommer så blir det ju annat som jag gör här hemma. Men jag läser.

Har dock ingen aning om hur man ska öka aktiviteten just på grund av sajtens ämne. Och dom personer som söker sig hit kommer nog mest när dom behöver sidan inte för ett vanligt besök som man gör på de andra sajterna. Så en knivig sits.

Hawknestgrove
2009-05-06 23:46
#4

Det är nog så, att det är många som läser här men många vågar inte skriva. Alla är ju inte så duktiga på internet utan tror att de kan spåras etc. JAg ser också att det är nedgång i aktiviteteten på andra sajter jag är Medarbetare på nu.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

toveb
2009-05-24 13:14
#5

När man är mitt uppe i ett misshandelsförhållande,har man ju ögonen på sig i varje rörelse man gör.

Allt ifrågasätts och fördöms på de mest brutala sätt..min läste igenom allt han kunde hitta,gamla sparade anteckningar,ringde upp de telnr han hittade och sa åt dom att aldrig höra av sig till mig igen,visitkort,raderade i mobilen och allt han kunde hitta som var betydelsefullt på datorn.Där kunde han sitta och leta hela nätter för att kunna anklaga mig för något.

Så..antingen i början av ett förhållande,eller när man tagit sig ur..under orkanens gång,finns ingen hjälp att få.

David
2009-05-24 17:48
#6

#4. Håller helt med dig. Tror att mycket på den här sajten "bara" blir läsning och inte alls så många kommentarer, troligtvis precis som du säger, det är personliga händelser som man inte vill ska kunna bli spårade.

Tittar man på sökmotorstatistiken får sajten en hel del träffar ifrån google och andra sökmotorer.

Rent allmänt tror jag också att aktiviteten går ner nu när det är vackert utomhus. Så är det åtminstone på de sajter där jag kan se aktivitetsindex.

Förresten! Just nu är det 212 medlemmar! Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
David
2009-05-24 17:53
#7

Det här är de senaste sökorden som gjort att besökare kommit hit ifrån sökmotorerna. Vissa ord förekommer flera gånger, valde att inte ta bort dem, för att visa exakt vad som söks (detta är senaste fyra dagarna)

  • anmäla brott anonymt
  • anmäla misshandel
  • anonym anmälan
  • anonym anmälan till polisen
  • antal våldtäkter
  • Barn rymmer
  • dojdan +min historia
  • gråter, orkeslös, ingen bryr sig
  • hjälp för misshandlare
  • hur många månader fängelse för misshandel
  • hur många år för misshandel
  • kpt terapi
  • kvinnojour kristianstad
  • kvinnojour umeå juridikjour
  • kvinnojouren falkenberg
  • Kvinnojouren i borås
  • kvinnojouren i norrbottens län
  • kvinnojouren norrtälje
  • kvinnomisshandel anhörig
  • kärlek dödar
  • min kille misshandlar mig
  • min pojkvän misshandlade mig
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel
  • misshandel målsägande vill inte anmäla
  • misshandel straff
  • misshandel straff
  • misshandlade barn
  • misshandlare hjälp
  • misstänkt för barnmisshandel
  • nätverk för barn som rymt hemifrån
  • olaga förföljelse
  • polisen höras i pågående utredning
  • psykisk misshandel
  • psykisk misshandel
  • psykisk misshandel
  • psykisk misshandel
  • psykisk misshandel
  • psykisk misshandel
  • psykisk misshandel i hemmet
  • psykisk misshandel sambo
  • psykisk misshandel+vad kan man göra
  • psykisk och fysisk misshandel
  • psykiskmisshandel
  • psykiskt misshandlade barn
  • psykiskt våld
  • skador av psykisk misshandel
  • straff för misshandel
  • straff för misshandel
  • straff för misshandel
  • straff för misshandel
  • straff för misshandel
  • tips på bra rubriker
  • vad får man för straff för misshandel
  • vad gör en polis
  • vad är Psykiskt våld
  • valdtakt historier
  • vanliga straff för misshandel
  • vanliga straff för misshandel
  • vanligaste straffet vid misshandel
  • vanligaste straffet vid misshandel
  • vanligaste straffet vid misshandel
  • vanvård barn
  • vanvårdade barn
  • varför psykisk misshandel
  • varför psykisk misshandel
  • våldtäkts historier
  • överkänslig
  • överkänslig

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
2009-05-24 19:17
#8

Ja, min fd satte i smyg på bandspelaren, när jag var hemma ensam och kollade senast slagna nummer. Så jag ringde alltid Fröken Ur på pin kiv.

Skulle jag åka någonstans, så kollade han trippelmätaren på bilen…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

toveb
2009-05-24 21:04
#9

Ja visst är dom påhittiga,dom små liven.  ;-)

Min stack från jobbet och gömde sig i lägenheten just före jag kom hem,när jag blev magsjuk under arbetstid en gång och gick hem. Gissa besvikelsen,när allt han fick höra,och lukta var en dålig mage,och mig i feberyra..och inte en hemlig date under arbetstid eller hemliga telefonsamtal,eller vad han nu skulle ha lyckats anklaga mig för..Jag som bara hade tid och lust med tankar om honom.

Den förre..ja,man söker ju sig till det man "känner igen"..gav mig bara en tiokronors-sedel till bensin varje dag..snacka om förnedrande.För att ha koll på att jag bara åkte hemifrån,till macken och tillbaka. Han hade förhör varje kväll om vad jag gjort varje minut..och jösses om jag inte visste hur lång tid varje händelse tagit.Han var ju -"såå intresserad av min dag".*L*  ..Intresse är ju trevligt,eller hur..? Tror du han ville slå mig för att jag var ironisk..Nejdå.Jag lyckades lee oskuldsfullt heeela tiden.Av ren självbevarelsedrift och skräck,ingen ironi där inte..

Skulle vara intressant med lite inlägg om knep om hur man tar sig loss från dessa män..oftast får man ju använda sig av deras egna fällor.Så har iaf jag gjort,bara hängt med i svängen och varit förberedd..tagit sats och..låtit deras ord gälla,när de tex sagt att de "aldrig vill se en igen för man har sårat dem så djupt"..   Jaja-män inte ska du behöva det minsann… ;-))Och s.k stolthet har de ju alltid..deras ord gäller…men gissa vilken snopen min de haft …

Hawknestgrove
2009-05-25 23:24
#10

Det är nog väldigt bra, att det får komma fram , så folk får läsa……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: