Annons:
Etikett06-sexuella-övergrepp
Läst 2828 ggr
Emma-E
2009-12-16 19:24

Åklagad för sexuell behandling!

Nu orkar jag inte mer, min föredetta man misshandlade mig, han slog mig, sparkade mig och sade fula ord till mig. Men värst av allt - han våldtog mig.

Det var onsdag-kväll och vi hade kollat på någon långtråkig film.Han började småtjafsa som vanligt och skrek åt mig att jag skulle gå och lägga mig. Jag ville så gärna säga emot för en gångs skull, så jag sade att jag skulle ta en dusch, och att han kunde gå och lägga sig om han så gärna ville det. Han verkade plötsligt så lugn och han gjorde som jag sa! Jag tog en snabbdusch, slet åt mig en handduk, och gick in i sovrummet. Men, han var inte där, min man var inte där! Så jag ropade på honom, men fick inget svar. DÅ,PLÖTSLIGT i denna sekund kände jag hur någon kom bakifrån mig och tryckte ner mig i sängen. Jag var hjälplös, och på något sätt hade jag lyckats svimma av! När jag vaknade var det kolsvart i rummet och jag hade inga kläder på mig,handduken var borta. Jag hade någon slags tjock tejp över munnen och där, i en mörk skugga såg jag min man. Han tände lampan och jag såg att mina ben,mina armar, min mage och i princip överrallt fanns det rivmärken. Jag var alldeles röd och han bara satt där och hånskrattade.. Tårarna rann, och det var sista gången jag såg en skymt av honom.

Annons:
LuckyLady
2009-12-17 13:44
#1

Oj!
Vad skönt att du kommit ifrån honom.

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Emma-E
2009-12-17 14:50
#2

#1 Ja, nu har jag funnit min äkta kärlek och han är verkligen äkta :)

Hawknestgrove
2009-12-18 18:46
#3

grattis till ditt nya och bättre liv…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Rafflan
2009-12-22 17:46
#4

Oj vad hemskt, stackars dig :(

Men tur att du har det bra med din nya :)

Lole
2009-12-22 19:16
#5

GUD vad hemskt!!

Ha nu ett bra liv!!

Mirjami-78
2009-12-26 03:14
#6

Ja bra att du tog dig ifrån han!!

Lycka till med ditt nya och bättre liv och var rädd om dig!!Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
[LejonTjejen]
2012-08-10 01:17
#7

Vad bra för dig :) !!

Men är ditt Ex anmält eller fängslat en ? Inge bra ifall det händer en annan kvinna !

Ratlings
2012-08-14 12:57
#8

Tänk på att tråden är 3 år gammal och TS kanske inte finns kvar på iFokusGlad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Upp till toppen
Annons: