Annons:
Etikett12-musik-boktips-humor
Läst 1381 ggr
Hawknestgrove
1/12/10, 6:32 PM

Du tillhör mig......

Den boken bör  många tveksamma läsa…. ett exempel på var den finns!

http://www.pricerunner.se/pl/802-1757675/Boecker/Du-tillhoer-mig-priser#accessibility

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Hawknestgrove
1/12/10, 6:33 PM
#1

Detta är handlingen…

Alice drabbas av den stora passionen. Adams isblå ögon fångar hennes tvärs över ett övergångsställe - och Alice är som hypnotiserad. Hennes trevliga och invanda liv med sambon Jake är inte värt någonting längre. Ingenting smakar, doftar eller lockar henne längre. Förutom Adam. Alice ger sig hän åt passionen. Hon är både skräckslagen och längtande inför de hemliga mötena med Adam. Hon har aldrig upplevt något liknande … Adam vill att deras kärlek ska vara viktigare än allt annat och kräver fullständig hängivenhet. Det går så långt att Alice börjar tycka att Adams ägandebehov är sjukligt. Men hon kan inte hålla sig ifrån Adam- han är som ett gift i hennes blod. Alla varnar Alice för hennes vettlösa passion. Hennes vänner undrar vem Adam är och varför han är så hemlighetsfull. Men Adam vill inte berätta om sig själv. Han säger att det förflutna inte påverkar deras kärlek. Hans vägran gör att Alice börjar forska i hans bakgrund. Det hon får höra om Adam gör henne obehaglig till mods. Adam söker faran och den fullständiga upplevelsen, och han förväntar sig samma hängivelse hos sina kvinnor. Han har haft många kärleksförbindelser - och samtliga har slutat olyckligt. Om kvinnorna inte lever upp till hans krav lämnar han dem, och de som lämnat honom … försvinner. Vad ska Alice ta sig till? Hon älskar Adam, hon har brutit kontakten med familjen och alla vännerna. Hon har bara Adam kvar - och han kan vara en mördare

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LinnB
1/13/10, 9:23 AM
#2

Den blev jag sugen på att läsa! Måste kolla in den mer.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Hawknestgrove
1/13/10, 1:40 PM
#3

ja, jag varnar för att den är väldigt otäck…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
2/4/10, 5:46 PM
#4

putt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: