Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1904 ggr
Hawknestgrove
2010-05-11 14:00

Ännu en kvinna dödad av närstående.......

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Hawknestgrove
2010-05-11 14:07
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

siberlina
2010-05-11 17:50
#2

det var min käre   granne   nena. r.i.p   nena..det gör så ont i  mitt  hjärta…varför  kunde  vi inte få    hjälpa  dig, Gråter….varför  blev det så här

Hawknestgrove
2010-05-11 18:16
#3

JA, siberlina, fruktansvärt att det går så här. OCh kräket till karl, som alla trodde så gott om….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

siberlina
2010-05-12 07:49
#4

jag förökte   inngripa  men fick  ingen respons    av  någon ,det gör mig så lessen   idag…jag förstod  vad som skulle   hända

Hawknestgrove
2010-05-12 19:31
#5

Fy fasen…. Nä, folk är så rädda, man ska inte lägga sig i……Enda trösten är väl, att du kan spotta dem i ansiktet, som inte ställde upp på dig.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

siberlina
2010-05-12 20:47
#6

ja   man undrar hur    en  vän till  dom  känner   sig nu    ,hon trodde  inte på mig  när jag sa det..,man kan inte  förstå  att  det  hänt   här  , detta område  är inget     getto,,,,när jag tittar ut   genom    köksfönstret    så  ser jag en  stig     som  leder  in till  skogen    ,,,där    vi har   massor av    blåbär  på   sommaren och överallt är  det  träd  och  blommor  och  på  framsidan  är  det    flera  körsbärsträd,,folk verkar   leva   i  någon slag  bubbla,…och alla   känner  alla   ,,,,,och alla   viste  att  hon  blev  slagen   men ingen inngrep,,men     under  den gulligaste   ytan   lurar     det  stora  svarta..

Annons:
Hawknestgrove
2010-05-12 21:42
#7

ja då har du ett övertag i allafall vad det nu är värt…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

siberlina
2010-05-12 21:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

det  hjälper inte längre  , det  är  försent   .på  dörren  sitter  en skylt    att det är av spärrat     och   utanför   är det ljus  och  blommor…det är  svårt att   förstå  ,,,jag som brinner   för  att hjälpa   människor ,  kunde  inte hjälpa   henne,,,det gör  så ont ,jag skulle   behöva   prata  med  någon..finns  det   något    ställe   man kan ringa till..

Hawknestgrove
2010-05-12 21:54
#9

siberlina, gå in på brott i fokus!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

siberlina
2010-05-12 22:11
#10

tack gunilla ,jag ska    gå in  dit

siberlina
2010-05-14 23:21
#11

nu har jag fått   höra att  det är en  till  kvinna   i detta  område  som   blir   misshandlad av  sin  man,,jag ska  ta  reda  på   vem  det  är

Hawknestgrove
2010-05-16 21:06
#12

Ja då kan du försöka tala med henne. Anmäla kan ju knappast du göra, såvida du inte är granne och ör eländet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
2010-05-19 00:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

klippte ur denna

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
siberlina
2010-05-19 07:56
#14

nu måste det bli ett  slut  på allt   dödande..jag tycker regeringen  borde   göra    någon slags  kampanj och stötta  dom som  blir  misshandlade mera och har man en gång  anmält    så borde man inte  få  gå tillbaks till  mannen

Hawknestgrove
2010-05-21 01:19
#15

Nä, det vore en bra regel. MEn hur ska den efterlevas….Aftonblade har i alla fall uppmärksammat allt detta vansinnesvåld ordentligt…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: