Annons:
Etikett06-sexuella-övergrepp
Läst 1516 ggr
ozzybozzysmatte
3/29/16, 2:25 AM

(X) Min våldtäckshistoria

Jag måste bara få skriva av mig för jag tror att jag kan växa lite i mig själv och ta ett steg närmre ett psykiskt välmående om jag delar med mig av detta iallafall i ett forum på internet. Även om jag går under ett namn som medlem där mitt riktiga namn inte anges och att jag inte har någon bild så berättar jag även litegrann för er, som jag inte känner eller har träffat.

För ca 2 år sedan, på sommaren, hände det som förstörde (och permanent för alltid har förstört) mitt liv. Jag blev drogad och våldtagen. Jag var så, så, så naiv och jag var överallt och ingenstans den sommaren. Jag söp varje dag och tyckte att mitt liv var otroligt bra, jag litade på alla dem jag hängde med och tyckte att hela livet var en stor fest. Jag önskar idag att jag hade lyssnat på alla i min omgivning, tagit tiden och faktiskt lyssna på alla de varningstecken de så tydligt framförde. För jag kunde ju hålla koll på mitt glas, jag tappade det aldrig ur sikte. Men just den här natten. då gjorde jag det. Jag hade önskat att detta var en drog som jag däckade helt av så jag inte mindes någonting. Men nej. Jag såg allt, hörde, kände, uppfattade. Men jag kunde inte röra mig. Denna känsla hemsöker mig fortfarande varje natt, efter 2 långa år.

Jag fick höra att jag var en av "de modiga" och "starka" tjejerna eftersom att jag anmälde det. Jag förstod inte då vad de menade, det är ju något så olagligt och äckligt? Hur kan man inte anmäla det? Åh, återigen naiv. Jag fick smaka på varför när trots fullfjädrade bevis, både DNA och ögonvittnen, han blev släppt i både tingsrätt och hovrätt.  Hovrätten var inte mer än ett halvår sedan och jag kan säga er att det var nog det värsta med allt detta. Jag intalade mig själv att, ja men vadå? Det kanske är såhär det ska vara? Alla de psykiska och fysiska smärtor som jag har, det är mitt eget fel. Jag grävde ner mig i sängen i en månad, gick inte ut, åt knappt och lämnade knappt sängen för att gå på toa. Sedan började rykten. Jag fick höra att jag använde våldtäkt som en ursäkt för att min pojkvän inte skulle misstänka otrohet, att jag var en smutsig hora som förtjänade allt och mer därtill,att jag säkert njöt av det och så vidare. Idag ligger jag här mitt i natten och skriver av en anledning. För jag har i vanlig ordning drömt mardrömmar och haft panikångest i ca 4 timmar.

Jag kan i nuläget inte klara av sociala tillställningar, har extrema svårigheter att lita på folk och jag vågar inte gå ut eftersom att han kan ju finnas där, någonstans där och vänta på mig. Jag har sålt min före detta häst för att han inte fick den uppmärksamhet han förtjänade. Jag har knappt några vänner. Mitt liv är förstört. Och människan som har gjort såhär emot mig går fri.

En person som har varit en stöttepelare är min pojkvän som tagit emot mig när jag fallit, försökt hanterat mig på nätterna när jag har drömt och funnits där som ett enormt stöd.

Jag vill bara säga till alla er därute som är lika psykiskt förstörda som mig, ni är inte ensamma.

Annons:
[lillelull]
3/29/16, 3:26 AM
#1

❤️🌺 
Modigt av dig att berätta. 
Fy skäms på personen som har gjort såhär mot dig och hur kan  hovrätt/tingsrätt  vara så otroligt blinda och vidriga?? 😕😕

Så äckligt och hemskt att någon kan få komma undan med en sån här sak. Helt sjukt är det. Finner knappt ord för det.

🤗❤️

_Fisken
3/29/16, 6:12 AM
#2

Det var mycket tråkigt att höra. Jag hoppas och tror att du på sikt kan kravla ur den mörka brunn du är i nu och återigen kan  ge livet en chans.

Aleya
3/29/16, 6:29 AM
#3

Kom ihåg att det är inte ditt fel. Detta kan hända vilken människa som helst. Och bra att du har stöd. Och lyssna inte på vad alla dumma människor säger till dig. Dom vet inte bättre.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ozzybozzysmatte
3/29/16, 4:28 PM
#4

Tack är stödet allihop <3

Sabinan
4/3/16, 3:09 PM
#5

Tack för att du berättade, TS.
Jag hoppas att du får mycket stöttning och hjälp. Så skönt att du har din pojkvän som stöttar dig. 

Jag vet att det är svårt när andra människor tisslar och tasslar bakom ryggen, sånt är svårt att värja sig emot, fastän men vet vet att de har fel. Det enda som gäller då är att strunta i dom, dom vet inte bättre.
Det positiva är också att man inser vilka de riktiga vännerna är, de andra får man hålla lång ifrån sig.

Du går gärna skriva av dig närhelst du vill, det finns alltid någon som stöttar dig, här på sajten.

Kram ❤️

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

Upp till toppen
Annons: