Annons:
Etikett05-anhörig-till-misshandlad-misshandlaren
Läst 1358 ggr
Anonym
Anonym
2014-08-25 17:35

Barn som vapen

Tänker på hur mycket skada en person kan göra både mot barnen och den andre föräldern om den inte kan släppa taget om sin före detta partner efter en skilsmässa. Trots att det gått över 8 år. För min del klassar jag det som jag fått höra av min partner och dennes familj som psykiskmisshandel och våldtäkt. 😡

Man blir så förbannad att man har lust att skrika högt av ilska när man tänker på det. Jo då man kan hota och öva utpressning och tvinga den andre till att vara otrogen för att få träffa sina barn.. 😡

Går man inte med på det så får man inte träffa barnen och då är man en dålig förälder som inte älskar sina barn och bryr sig om dem. För mig är det misshandel och våldtäkt.Jo då samtidigt kan man ju passa på att prata skit om den andre föräldern inför barnen och alla andra och se till att de blir rädda för den föräldern som inte får lov att träffa sina barn. 😭

Man gör helt enkelt allt som står i ens makt för att försöka sabba den andre förälderns liv och kontakt med barnen. och man drar sig inte för att jävlas direkt med barnen om det kan sätta hinder i vägen i sina för att försöka att förstöra för den andres personen. 😡

Förstår inte att man kan vara så grym och egoistisk att man behandlar andra så 🤔

Annons:
Upp till toppen
Annons: