Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 939 ggr
Cireea
5/30/14, 7:16 PM

Negativa tråden

Här kan ni slänga in vad som helst som är negativt. Om ni har en dålig dag kan ni skriva är. Känner ni er ledsna? Har ni ångest? Skriv av er här och prata med andra som kanske känner igen sig! 

OBS! Detta är ingen tråd där vi ska dra ned varandra utan försök istället hjälpa de som kanske mår dåligt och behöver stöd. 


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Anonym
Anonym
5/30/14, 7:28 PM
#1

Är superledsen över min kanin, gråter hela tiden, vet inte om hon har nån sjukdom, hoppas verkligen inte..:'( Vi skulle åka till veterinären med min ena kanin för det kanske är något illa med hennes mage, mamma sa att vi skulle det, sen sa pappa att vi inte behövde det för att hon verka må bra, men jag vill för min kanins skull >:E Så jag tänker åka dit själv >:( Men vad ska jag göra? Jag vet att det är våran plikt att ta med djuret till veterinär när den inte mår bra, fast jag vet inte om hon mår bra eller inte men jag vill ändå ta med henne dit. Är så arg och ledsen..

Cireea
5/30/14, 7:29 PM
#2

#1 Vad jobbigt! Jag förstår att du är ledsen och arg. Jag tycker absolut att ni ska åka till veterinären om det är något ni är oroliga över. Ett förslag är att ni ringer och rådfrågar och om veterinären tycker ni ska komma in med kaninen så ska ni absolut åka! 

Hellre en gång för mycket än en gång för lite. Uppdatera gärna här hur det går för jag vill jättegärna veta. 

Hoppas allt går bra 

Kram!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Parian
6/6/14, 7:16 PM
#3

Jag upplever total frustration. Behöver "dra" men allt är emot mig. Ur askan i elden om jag drar. Jag får inget stöd, får bara höra att "det är väl inte värt att stanna" (av olika anledningar). Nej, jag vill ju gärna bo på härbärge trappuppgångar i stället…

Calcifer
6/14/14, 3:42 PM
#4

Mår konstigt. Typ illamående och något annat. Skumt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
6/18/14, 10:41 PM
#5

Så jävla less på saker och ting. Jag har ju fått jobb i sommar och det känns ju bra med pengar men samtidigt har jag en konstig känsla i kroppen…är nog min ångest och socialfobi som slagit igång. Känns inte bra alls 😢


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

fialie
6/19/14, 8:26 AM
#6

Fått världens erbjudande men saknar startkapital.

Annons:
Calcifer
6/25/14, 12:26 PM
#7

Jobbiga och förvirrande svar från CSN.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Rödluvan
1/6/15, 7:46 PM
#8

Saker har gått ganska bra på sistone men ändå mår jag inte bra, trodde att jag skulle må bättre när saker runt omkring mig blev bättre men det gör jag inte.

Upp till toppen
Annons: