Annons:
Etikett16-off-topic-omröstning-lek-trådar
Läst 1297 ggr
Cireea
2014-03-31 15:02

OT: Vad är er sysselsättning?

Vad gör ni under veckorna? Jobb? Skola? Arbetslös? 

Jag själv går i skola men jag jobbar hemifrån då skolan ger mig väldigt mycket panik och ångest. Att sköta skolan hemifrån är perfekt för mig! :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Calcifer
2014-03-31 15:04
#1

Jag studerar japanska i Tokyo. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[::Vera::]
2014-03-31 20:16
#2

Jag jobbar på dagarna. Är fysiskt närvarande i alla fall… 😉. Skulle så gärna vilja kunna vara mindre anonym, men jag vågar inte riktigt. Ledsen för det. Nojig, men jag vet egentligen inte varför eller vad som kan hända. Det som händer händer väl ändå kan jag tänka.

Kaosarn, så bra att det finns det alternativet att plugga hemifrån. Jag kan jobba hemifrån tillfälligt när jag behöver, vilket kan vara grymt skönt ibland. Speciellt när jag behöver anstränga mig till tusen för att vara social, trevlig och glad. Skönt att pausa från det när jag inte orkar.

#1 Har undrat, vill du stanna i Japan när du har pluggat klart? Varför vill du lära dig japanska, eller är det kulturen som du dras till?

Calcifer
2014-04-01 03:22
#3

#2 Ja jag vill stanna här, faktiskt. Jag älskar landet och kulturen. Kan inte ens tänka mig att åka tillbaka till Sverige permanent. Men jag vet ju såklart inte om jag kommer kunna göra det.

Jag tycker språket är häftigt, det började faktiskt så.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Rödluvan
2015-01-06 20:06
#4

Jag praktiserar på DjurMagazinet^^

Pluggade mandarin ett tag, asiatisk kultur är väldigt intressant 🙂

Upp till toppen
Annons: