Annons:
Etikett06-sexuella-övergrepp
Läst 1472 ggr
[hejhejhej!]
2/20/14, 3:36 PM

Efterlyst

UCH!! Såg ni flickan som berättade om hennes värsta dag i sitt liv, hon skulle blivit model plåtad med ögonbindel….. På ett hotell rum men så blev det inte. Det värsta var nog när hon sa ; Och så tryckte han in sn*ppn i munnen på mig så länge att jag inte kunde andas. Jag känner fortfarande den där vidriga smaken. Blä och stackars, stackars, henne..

Annons:
Cireea
2/20/14, 3:38 PM
#1

Nej men gud vad hemskt 😮

Har inte sett det, när såg du det?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[hejhejhej!]
2/20/14, 3:39 PM
#2

Vet inte, nån gång i veckan, kanske i förrgår..

wimla01
2/20/14, 3:40 PM
#3

Var inte det på Veckans brott? :O Stackars henne… jag hoppas för guds skull att verken jag eller någon annan får uppleva något sånt där! Usch bara så hemskt!

[hejhejhej!]
2/20/14, 3:43 PM
#4

Jag med, men har för mig att de tyvärr inte fick fast gubben!:( Jo kanske det, veckans brott ja

Cireea
2/20/14, 3:47 PM
#5

Oturligt nog händer sånt här hela tiden inom modellbranschen. Män som låtsas vara seriösa fotografer som sedan visar sig vara något helt annat. Vissa fall förekommer våldtäkter och/eller massor av nakenbilder (som då är väldigt sexuella) som många gånger säljs och läggs ut på diverse snusksidor. 

Som oupptäckt modell måste man vara riktigt jäkla kritisk alltså för att inte råka ut för något så hemskt :( Verkligen tragiskt att det ska finnas sånt här.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[hejhejhej!]
2/20/14, 3:49 PM
#6

Nej fy, skulle aldrig ens fota mig om jag var modellENDAST på ställen jag känner mig säker på och så

Annons:
Cireea
2/20/14, 3:59 PM
#7

Ja men precis! Så tänker vi människor som inte försöker i den branschen men jag kan inte ens föreställa mig hur många det är som varje månad utsätts för fejkade agenturer osv. Verkligen hemskt och man kan ju hoppas att andra lär sig av alla dessa hemskheter.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Gur4m1
2/21/14, 6:01 PM
#8

Jo, sådana där fotogrrafer har ju funnits sedan internet blev till för alla. Tjejer som hoppas (lite naivt) på att bli upptäkta eler erbjuds billiga foton till portfolion) men slutar med att de måste klä av sig, betala "i natura" eller helt enkelt blir attackerade. Känns som att dessa tjejer _borde_ veta bättre men jag vill samtidigt inte lägga skulden på offret.

Har ma en dröm och någon erbjuder en genväg så är det lätt att man ignorerar varningssignalerna och hoppas på det bästa. Tycker iallaflll synd om henne och jag tror det finns ett stort mörkertal, för man skäms nog en del om man blivit utsatt för något sånthär. Det är ingenting som alla klarar av att prata om eller ens anmäla. 😭

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

AnnaMariaK
2/22/14, 1:05 AM
#9

Eller också kan man fråga "fotografen" om man får ta med sig sina föräldrar eller syskon till fotograferingen. Är de seriösa borde de inte ha några invändningar. Har de ont i sinnet får man veta snart hur seriösa de är. Det hände mig när jag var ung. Jag skulle stå nakenmodell för en konstnär, men när jag föreslog att jag skulle ta min mamma med var han plötsligt inte intresserad och hånade mig.

Upp till toppen
Annons: